Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Coligen » 2010-05-02, 19:12
przez spurek » 2010-05-02, 19:43
przez Coligen » 2010-05-02, 20:38
przez M!R@S » 2010-05-02, 20:48
przez PifPafSratatata » 2010-05-02, 23:13
spurek napisał(a):chyba jakaś epidemia wybiła w pień wszystkich
przez matirex » 2010-05-03, 00:43
przez lenio1119 » 2010-05-03, 09:22
przez Coligen » 2010-05-03, 13:16
przez Matthew » 2010-05-20, 23:50
przez mack1111 » 2010-07-06, 22:09
przez olsen_1982 » 2010-07-06, 22:21
przez eSeL » 2010-07-07, 00:41
przez M!R@S » 2010-07-07, 06:22
przez eSeL » 2010-07-07, 07:45
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości