Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Tomek_ed9 » 2013-08-21, 19:31
przez Matti5d » 2014-01-13, 12:41
przez SpookyAga » 2014-01-13, 13:09
przez robraf » 2014-01-13, 14:26
przez Matti5d » 2014-01-17, 16:24
przez Piter1690 » 2014-01-20, 16:46
przez dawidcrx2 » 2014-01-20, 23:50
przez rafisz » 2014-01-21, 23:49
przez Keysee » 2014-01-22, 00:46
przez Abaddon » 2014-01-22, 09:11
przez Keysee » 2014-01-22, 11:51
przez sebas » 2014-01-22, 14:19
przez nadola » 2014-01-28, 18:22
przez chudzina » 2014-01-30, 20:33
przez Mrowa » 2014-02-17, 18:53
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości