Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Dembiec » 2009-10-10, 18:43
przez Andrew CRX » 2009-10-17, 20:34
przez agape » 2009-10-28, 13:28
przez Jaca » 2010-06-12, 15:08
przez agape » 2010-09-18, 00:08
przez Jaca » 2010-09-18, 10:16
przez Adamus84 » 2010-10-12, 20:20
przez agape » 2010-11-22, 00:42
przez grzesiek84 » 2010-11-22, 17:10
przez Andrew CRX » 2010-11-30, 16:54
Adamus84 napisał(a):Przed chwilą pod moim balkonem w TG ruszyła energicznie niebieska II gen na OOL...kto i co robił w TG i halasuje mi pod oknem:))
przez Adamus84 » 2010-12-01, 23:27
przez Dembiec » 2010-12-08, 19:28
przez agape » 2011-02-28, 00:58
przez grzesiek84 » 2011-05-29, 12:58
przez agape » 2011-06-26, 01:56
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości