Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Kaddafi » 2012-06-24, 21:05
przez tsj » 2012-06-24, 21:30
przez sajfer » 2012-06-25, 14:29
przez Qzyn » 2012-06-25, 15:36
przez Kaddafi » 2012-06-25, 16:26
przez luxu$ » 2012-06-25, 16:42
przez Kaddafi » 2012-06-25, 17:09
przez Endrju » 2012-06-27, 06:49
przez karas81 » 2012-06-27, 15:46
przez Hlor » 2012-06-27, 19:40
przez cipsy123 » 2012-06-27, 21:41
przez Hlor » 2012-06-27, 22:50
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości