Konfiguracja zawieszenia ?
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 35   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
kruku85
Forumowicz
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 2006-07-13, 20:34
Lokalizacja: Kielce

przez kruku85 » 2010-08-05, 12:41

sebas napisał(a):6 miejsce - bo inni byli lepsi i tyle

dokladnie :ok:

Avatar użytkownika
Sebcio
Forumowicz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 2007-01-30, 00:21
Lokalizacja: Bytom

przez Sebcio » 2010-08-05, 13:27

sebas napisał(a):
Sebcio napisał(a):A dlaczego dopiero 6 miejsce??


Bardzo głupie pytanie... znam innych startujących w super oesie i nie dość że większość startuje dużo dłużej od kruka to na dodatek furki mają dużo lepiej podłubane ;) Wystartuj kiedyś to się mocno zdziwisz będąc na końcu stawki hehe :) 6 miejsce - bo inni byli lepsi i tyle ;)

Startowałem w Kielcach, i to nie raz, więc nie ma się co podniecać, tylko pytam o przyczynę dlaczego był dopiero 6? Bo albo ma złe opony, za słaby samochód albo technikę, albo błędy na trasie.
Nie traktujcie każdego tak, jakby nie umiał jeździć, tylko rzetelnie odpowiedz na pytanie.

[ Dodano: 2010-08-05, 13:29 ]
kruku85 napisał(a):
sebas napisał(a):6 miejsce - bo inni byli lepsi i tyle

dokladnie :ok:

Ale dlaczego byli lepsi ?!
Honda - jedyne słuszne rozwiązanie...
http://www.honda.asn.pl
http://www.sebcio.asn.pl

Avatar użytkownika
kruku85
Forumowicz
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 2006-07-13, 20:34
Lokalizacja: Kielce

przez kruku85 » 2010-08-05, 13:45

Sebcio napisał(a):Ale dlaczego byli lepsi ?!

Sebcio napisał(a):albo ma złe opony, za słaby samochód albo technikę, albo błędy na trasie.

;)

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2010-08-05, 13:46

Bo mają lepsze opony, mocniejsze samochody, lepszą technikę i nie popełniają tylu błędów na trasie :rotfl:

[ Dodano: 2010-08-05, 13:46 ]
kruku85, :rotfl2:

bigo
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2010-07-10, 13:06

przez bigo » 2011-01-01, 16:39

To jest tak wysokosc zawieszenia przod tyl sluzy do delikatnego przenoszenia masy miedzy przodem a tylem. Ogolnie kiedy samochod jedzie to jego masa wytwarza sily ktore przez zawieszenie sa przekazywane na amortyzatory. Twardosc sprezyny kontroluje przenoszenie sie masy auta np. gdy w zakrecie jedziesz na zerowym gazie i duzych obrotach to samochod jest nadsterowny albo gdy odpuszczasz gaz to z racji ze samochod zaczyna hamowac silnikiem to masa przezuca sie na przod i odciaza tyl. Im twardsza sprezyna tym te ruchy sa mniejsze. Z koleji amortyzator sluzy do dalszej kontroli i bardziej skomplikowanej kontroli charakterystyki przenoszenia sie masy. W amortyzatorach chodzi bardziej o tempo przenoszenia sie tej masy :)

  Poprzednia strona
Posty: 35   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Teraz jest 2024-04-27, 08:27