eXtreman napisał(a):Zacząłem jeździć na torze fiata CRXem i mam ogromny problem z zawiasem.. tył ucieka w czasie nagłych skrętów, tak jakby po czasie łapał przyczepność.. Ktoś mi powiedział że tylny zawias powinien być miękki "szmata" żeby kleił.. Wtedy nie będzie uciekał niby ten tył..
Mam z tyłu i przodu B8 sprężyny -30 JK czy coś w tym stylu.. opony TOYO R888 ciśnieni z tyłu na suchym 1,9. Jak ustawić tylne koła żeby lepiej tył kleił : zbieżne czy rozbieżne ?? Proszę o pomoc bo auto prowadzi się niepewnie.. :/
kruku85 napisał(a):w1c10 a przy cisnieniu z tylu 2.0 rownomiernie nagrzewa Ci sie powierzchnia opony? Z mojego doswiadczenia wynika ze trzeba radykalnie obnizyc cinienie zeby wogole miec szanse na dogrzanie slicka.
Gr00bY napisał(a):Wstępnie negatywu półtora przód i tył, przód zbieżny na 0, tył -2 czyli podtuningowane ustawienia z itr'a
eXtreman napisał(a):tył ucieka jak w przednionapędówce..
mr073k napisał(a):tutaj ze tyl zaszedl to raz ze bylo podbicie, dwa moze kierowca akurat odiol gaz, a wtedy wiadomo, ze tyl jeszcze lzejszy, i przod nie wyciaga, to i zachodzi jeszcze bardziej. najbardziej dziwi mnie to ze civic 4 gen, prowadzi sie o wiele lepiej niz crx, niby masa taka, sama, troche dluzszy rozstaw osi, ale watpie ze to ma tak wielki wplyw, moze wspomaganie ma tu duzo do gadania, niedlugo bede montowac w crx wspome, to zobacze jak sie bedzie prowadzil
kooloo napisał(a):Co do nagrzewania r888 na tylnej osi, to rzeczywiście z tym jest problem, bo nagrzewa się tylko pasek 5 cm od wewnętrznej strony opony
kruku85 napisał(a):17 lipca jest kolejny superoes. Przyjedz, zobaczymy jak Ci pojdzie
eXtremal napisał(a):
Sebcio napisał(a):A dlaczego dopiero 6 miejsce??
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości