Arv napisał(a):też o tym myślałem, o grubszych stabilizatorach. To chyba dobra opcja na jakieś szutry, albo nierówne drogi. Można też dobrać jakąś sprężynę o seryjnej wysokości ale większej sztywności.
w1c10 napisał(a):Cześć
Podsumowując:
Utwardzając tył - zwiększamy podsterowność
Utwardzając przód - zwiększamy nadsterowność
Czy to oznacza, że oś utwardzana lepiej trzyma się drogi dlatego druga oś traci przyczepność?
Ja kiedyś kombinowałem żeby zapodać jakąś podkładke nad sprężynę. Twardsza tuningowa i niższa sprężyna do niej podkładka i mamy wysokość jaką chcemy.w1c10 napisał(a): nie wiem z kąd można by wziąść sztywniejszą sprężyny a o seryjnej wysokości.
Arv napisał(a):...Można też dobrać jakąś sprężynę o seryjnej wysokości ale większej sztywności.
Arv napisał(a):... Ja chciałem dodać, że np na tył można dać amortyzator od 5 gena, który jest dłuższy i do tego krótszą sprężynę i będzie wysoko a zarazem można dać niższą, twardą sprężynę...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości