Odchudzanie crxa a zakręty ?
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 141   •   Strona 9 z 10   •   1 ... 6, 7, 8, 9, 10
IZO
Forumowicz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 2008-01-06, 18:16
Lokalizacja: Wieliczka

przez IZO » 2008-05-11, 22:20

a mi sie nie chce klucic... ale tak czy siak nie to mialem na mysli :D
b16a1 :D

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2008-12-24, 12:21

Czytam właśnie temat o odchudzaniu i znalazłem że ktoś z Was proponuje żeby przyczepić jakiś ciężar na tył, a może zamiast tego jeździć z pełnym bakiem ?? Według mnie jest on umiejscowiony dosyć korzystnie bo prawie na równi z tylnią osią..

Avatar użytkownika
mack1111
Forumowicz
 
Posty: 1044
Dołączył(a): 2006-03-19, 19:45
Lokalizacja: Zielona Góra

przez mack1111 » 2008-12-24, 12:32

ja proponuje nie szalec za bardzo na zakretach : :diabeleknie: bynajmniej ja wywalam czasami tył na cwiartke to po zakretach spokojnie smigam bo wiem ze moze tył byc nie stabilny
## 312KM 356 NM 1.2 bar "best ET 12.308"##

Avatar użytkownika
czingis
Moderator
 
Posty: 820
Dołączył(a): 2006-03-13, 02:01
Lokalizacja: Sheemanghoo

przez czingis » 2008-12-24, 12:45

z tego co wiem, to kolega eXtreman przygotowuje samochód właśnie pod zakręty... Możesz zacząć od przełożenia akumulatora do tyłu. Jeśli dalej będziesz miał problem z zakrętami, to zastosuj patent z podwyższaniem/obniżaniem tylnego zawieszenia, o którym pisał W1C10 kiedyś.

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2008-12-24, 12:52

Akumlator mam już na tyle, tylko jeszcze nie jestem pewny czy jest to zgodne z załącznikiem J. prawdopodobnie będzie trzeba go dobrze zabudować.. Jeśli chodzi o tylni zawias, jedyna rada to próbować, próbować i jeszcze raz próbować...

Avatar użytkownika
czingis
Moderator
 
Posty: 820
Dołączył(a): 2006-03-13, 02:01
Lokalizacja: Sheemanghoo

przez czingis » 2008-12-24, 12:54

eXtreman napisał(a):jedyna rada to próbować, próbować i jeszcze raz próbować...

dokładnie :D

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2008-12-28, 20:05

wie ktoś ile ważą szyby tylniej klapy ??

Mosiądz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

przez Mosiądz » 2010-03-05, 01:01

Odświeżę temat po dłuższej przerwie i mam do Was pytanko: co myślicie o przeniesieniu na tył CRXa jeszcze czegoś poza akumulatorem? Co by tu jeszcze można było wyrzucić z przodu? Może instalację do spryskiwaczy?
Raczej w komorze silnika jest niewiele rzeczy, które można wyrzucić na tył :/

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2010-03-09, 19:53

jak już napisałeś zbiornik spryskiwacza można przenieść. W wersji hardcore można by chłodnicę do tyłu wyrzucić ale to już nie będzie proste :rotfl: Poza tym możesz zrobić lekkie mocowania silnika z aluminium. Kolega z MK team się w tym specjalizuje, sam odlewy robi i twierdzi że na komplecie można 6kg oszczędzić.

faja 10
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2009-10-10, 18:21

przez faja 10 » 2010-03-09, 20:06

Arv napisał(a):Poza tym możesz zrobić lekkie mocowania silnika z aluminium. Kolega z MK team się w tym specjalizuje, sam odlewy robi i twierdzi że na komplecie można 6kg oszczędzić.

I trzeba dodac ze raz w tygodniu trzeba to od nowa skrecic do kupy bo to raczej malo stbilny uklad

Avatar użytkownika
kruku85
Forumowicz
 
Posty: 1011
Dołączył(a): 2006-07-13, 20:34
Lokalizacja: Kielce

przez kruku85 » 2010-03-09, 23:44

faja 10 weż sie ogarnij

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2010-03-10, 22:41

faja 10 napisał(a):
Arv napisał(a):Poza tym możesz zrobić lekkie mocowania silnika z aluminium. Kolega z MK team się w tym specjalizuje, sam odlewy robi i twierdzi że na komplecie można 6kg oszczędzić.

I trzeba dodac ze raz w tygodniu trzeba to od nowa skrecic do kupy bo to raczej malo stbilny uklad


O tym już nie opowiadał, ale jak CI się coś rozkręca to sobie skręć na loctite'a

Avatar użytkownika
lookaz
Forumowicz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 2006-07-26, 19:20
Lokalizacja: TM

przez lookaz » 2010-05-17, 08:51

ostatnio zmienilem chlodnice ed9 na taka z eg3.
poki co sie nie grzeje ale zobaczymy jak sie zrobi cieplej.
pusta chlodnica z korkiem i wiatrakiem ed9 wyszla mi na wadze 5,4kg
ta z eg3 z korkiem i wiatrakiem 3,6kg

do tego ugra sie kilka gram na mniejszej ilosci plynu chlodniczego i mysle ze ze 2kg roznicy bedzie ;)
trzeba przerobic dolne mocowania a dodatkowo musialem podciac laminat bo korek wychodzi w innym miejscu niz w dlugiej chlodnicy.

probowal ktos moze z mniejszym akumulatorem?
szukam jakiejs wersji budzetowej i pomyslalem o takim z motocykla (pisalem o tym w temacie o aku w bagazniku ale brak odzewu)

patrzac na odyssey'e wkladane do crx maja pojemnosc ok 14Ah wiec tyle powinno wystarczyc.

rucilo mi sie w oczy cos takiego : YTX16-BS (mozna wklepac na alle...)
wg znalezionych info wazy 4,7kg wiec oszczdnosc w masie bylaby spora a i cena nie jest zaporowa.

pytanie tylko co z pradem rozruchowym.
odyssey ma bardzo duzy, manual crx wspomina o minimalnym 300A a ten motocyklowy ma 230A.
w moim przypadku fidanza i lekkie pasowe, do tego przy rozruchu wciskac sprzeglo by rozlaczac zupelnie skrzynie... myslicie ze ogarnie?

tylko chyba musialby zostac w komorze silnika by nie bylo strat na kablu...

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2010-05-17, 09:57

Na chłodnicy to ja bym nie oszczędzał jak ma być pałowane. A lekki akumulator to jakieś 6-7kg oszczędności. Tu masz o tym topic: http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=3445&start=0

21Ah daje radę bez problemu, więc pewnie można jeszcze mniejszy dać (nie mam info o prądzie rozruchowym niestety)

peroni
Forumowicz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 2009-10-22, 21:21

przez peroni » 2010-05-17, 10:37

lookaz napisał(a):ostatnio zmienilem chlodnice ed9 na taka z eg3

z eg3 ? tam jest d13 ? to żebyś niezagotował przy pałowaniu , jak już chciałeś małą to trzeba bylo z eg6 przynajmniej mniejsza i wydajniejsza niz taka z ed9 ale z eg3 to może niedać rady :/

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 141   •   Strona 9 z 10   •   1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Teraz jest 2024-04-27, 19:30