Odchudzanie crxa a zakręty ?
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 141   •   Strona 8 z 10   •   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10
Boci@n
Forumowicz
 
Posty: 134
Dołączył(a): 2007-08-31, 01:27

przez Boci@n » 2008-04-23, 12:19

to ja swoim ed6 1.5 bylem 41, też uważam to za satysfakcjonujący wynik bo dopiero zaczynam.

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2008-04-30, 16:24

Krzyh00 napisał(a):no i wam powiem ze na ch.uj nabił to czochranie wygluszen z podlogi, dzis zwazylem wszystko i sam z siebie sie smialem, nie wiem czy ktos to do tej pory wazyl czy tylko tak na oko ocenil, u mnie wszystkie te wszystkie smoły wazyly dokladnie 3,8kilo czyli tyle co spojler z vteca z silnikiem wycieraczki... wiec wyciaganie wygluszenia ze sciany grodziowej sobie zupelnie darowalem, szkoda tlenu... :nieok:


Ja wrócę do tematu wygłuszeń, bo właśnie po wielu trudach je wydrapałem pieczołowicie wszystkie. Zebrałem wszystko do worka na śmieci i wyszło 7,5kg towaru z całej podłogi, pod siedziskiem z tyłu + z podłogi bagażnika. Może w EE8 dawali więcej tych mat, nie wiem. W każdym razie razem z matą na ścianie grodziowej będzie ze 12 kilo. W EE8.

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2008-05-07, 21:27


Avatar użytkownika
ProLans
Forumowicz
 
Posty: 824
Dołączył(a): 2008-01-05, 06:34
Lokalizacja: Kraków

przez ProLans » 2008-05-07, 21:43

oo 2 crx widzę w rankingu i na niezłych pozycjach no ładnie ładnie pogratulować :ok: ;)

Avatar użytkownika
mack1111
Forumowicz
 
Posty: 1044
Dołączył(a): 2006-03-19, 19:45
Lokalizacja: Zielona Góra

przez mack1111 » 2008-05-07, 21:54

ja dzisiaj zlozyłem cały tył auta bo juz mnie wkurwiało to ze dupa lubialą sobie latac auto było nerwowe/przed zakretami jak hamowalem lubialo sobie majtnac lekko dupka i robilo sie niebezpiecznie. z całym srodkiem powinno byc juz stabilniej mysle jeszcze o rozpórkach ma ktos takie rozpórkli zalozone jak sie na tym jeździ??
## 312KM 356 NM 1.2 bar "best ET 12.308"##

IZO
Forumowicz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 2008-01-06, 18:16
Lokalizacja: Wieliczka

przez IZO » 2008-05-10, 02:13

wejdzcie sobie na youtube czy cos w tym stylu i wlaczcie pierwszy lepszy filmik z gongami z rajdow 80% tych gongow to wlasnie fwd z silnikiem z przodu clio 205 itp itp i kazdy konczy tak samo winkiel lekka nierownosc tyl sobie juz frunie i jak bys nie kontrowal i ciagnol gazem cie obruci:) wejdzcie sobie na stronie glownej na extremalne ceerki i w artykule o elektrycznej macie rozklad masy w kg spojrzcie jaja jest teraz roznica a wybebeszajac crx'a glownie odciaza sie tyl wiec jeszcze wieksze prawdopodobienstwo latania bokami wiec na chlopski rozum nie da sie pogodzic zeby wybebeszyc rexa i zniwelowac bog wie jak odlatywania dupy taka jest kolej zeczy bo po co wybebeszac i wozic worki z ziemniakami w bagazniku.... wiec dla tych co wybebeszaja hardcorowo milych fwd driftow :P

dla zainteresowanych film ktory przedstawia to do czego daze...

Ps. z tymi 80% to moze troche przesadzilem :)rajdowe gongi
b16a1 :D

Avatar użytkownika
Dawca44
Forumowicz
 
Posty: 2394
Dołączył(a): 2006-08-06, 12:05
Lokalizacja: Góra (SPS)

przez Dawca44 » 2008-05-10, 11:06

Wiesz co, nie wiem, może jakoś inaczej na ten film patrzę, ale wydaje mi się, że jednak większość tych wypadków spowodowana jest za szybkim wejściem w zakręt, czy też zbyt późnym dohamowaniem i wypadnięciem z trasy PRZODEM auta... Fakt, jest też kilka obrotów, ale stanowią one mniejszość moim zdaniem.
SPRZEDAM TANIO RESZTĘ CZĘŚCI Z ED9:

forum/viewtopic.php?t=45295

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2008-05-10, 11:14


IZO
Forumowicz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 2008-01-06, 18:16
Lokalizacja: Wieliczka

przez IZO » 2008-05-10, 19:34

nie o to chodzi jak kto patrzy na ten film i ze wiekszosc leci na zblokowanych kolach prosto w kszaki ale jesli ogladales caly film to nie mow ze malo ludzi sie wysypalo z powodu lekkiego tylka... poprostu trzeba sie liczyc z tym ze tege typu samochody zawsze beda zazucac dupami przy dozuych predkosciach na byle winklu z wybojami... ale wiem mam 17 lat i co ja tam moge wiedziec... porostu mowie to co widze
b16a1 :D

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2008-05-11, 20:11

Większość tych dzwonów co podałeś w filmiku wynika z podsterowności spowodowanej zbyt szybkim wejściem w zakęt, zblokowaniem kół z przodu itp, a odciązanie tyłu prowadzi do nadsterowności czyli czegoś przeciwnego. Piszesz, że nie ma sensu wybebeszać CRXa i wkładać worka ziemniaków z tyłu, ja myślę, że jak najbardziej jest sens. To nie chodzi tylko o redukcję masy, ale o jej przemieszczenie. Przede wszystkim szyberdach maska i tylna klapa to elementy które są dość wysoko. Wymiana ich na lekkie zamienniki spowoduje obniżenie środka ciężkości, co zawsze jest korzystne. POza tym wystarczy przenieść akumulator do tyłu i już masz sporą zmianę rozkładu masy, dorzuć do tego ze 20kg gdzieś jak najdalej z tyłu i jak najniżej i auto na pewno będzie mniej nadsterowne a dalej będziesz miał sporo lżejsze auto niż seryjnie. Moim zdaniem oprócz tego rozkładu masy w CRXie jest jeszcze jeden ważny czynnik który sprawia że tak wiele osób się rozbija przez uciekający tył- rozstaw osi. Jest po prostu bardzo mały przez co CRX zachowuje się nerwowo i jest bardzo mało czasu na jakąś reakcję, kontrę itp. Jeżdżę sporo żelazkiem i to auto, mimo bardzo dużych podobieństw do CRXa jest duużo bardziej neutrealne, właśnie z racji większego o 20cm rozstawu osi!!! Jak by nie było, moim zdaniem odchudzanie jest jak najbardziej wskazane, ale trzeba przy tym dociążyć trochę tył jak się chce zniwelować nadsterowność. A jeśli nie to pozostaje jeszcze sporo tricków w ustawieniu zawieszenia...

badam napisał(a):http://filifionka.wrzuta....polskim-r8692_1


Ale masakra!!!

IZO
Forumowicz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 2008-01-06, 18:16
Lokalizacja: Wieliczka

przez IZO » 2008-05-11, 21:13

szczerze mowiac nie sadzilem ze 20 kilo i akumulator moze az tyle zmienic bede wiedzial na przyszlosc :) a co do rozstawu osi to sie zgadzam w stu procentach i pojmuje ze trudniej wyciagnac z poslizgu krutki wuz ale w moim pierwszym poscie w tym temacie mialem na mysli ze te samochody tak poprostu maja i nie ma raczej liczyc ze sie bedzie taki samochod prowadzil neutralnie.

Ps. jesli sie myle to mnie sprostujcie :)
b16a1 :D

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2008-05-11, 21:19

IZO napisał(a):wuz


tak.czuc roznice nawet i 10kilo...koło zapasowe

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2008-05-11, 21:21

Nie no, masz rację CRX ma tendencję do nadsterowności. Ale Ty napisałeś, że przez to nie warto go odchudzać, a z tym ja już się nie zgadzam i dlatego napisałem swój śmieszny wywód. Czy dużo zmieni przewalanie masy na tył to sam do końca nie wiem, bo nie miałem
jeszcze okazji żeby sobie tak potestować na jakimś lotnisku. Jeździłem z akumulatorem z tyłu i było nieźle, ale w tym samym czesie bawiłem się trochę zawieszeniem, miałem inne opony i ciężko stwierdzić empirycznie. Ale przy budowie każdej rajdówki itp zakłada się jakieś teoretyczne podstawy, które się potem weryfikuje w praniu. Co byś nie zrobił to nadsterowności nie wyeliminujesz w CRX, ale możesz ją ograniczać. Od tego jest też m.in. Twój refleks, kontra i gaz :rotfl:

IZO
Forumowicz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 2008-01-06, 18:16
Lokalizacja: Wieliczka

przez IZO » 2008-05-11, 21:28

wybacz ale nie pisalem ze nie warto odchudzac rexa mialem na mysli to ze nie warto odchudzac crxa i i dociazac tyl tylko pozostaje kwestia ile trzeba wrzucic zeby byla znaczna poprawa bo jak wywalisz np 100 kilo i dorzucisz 50 to chyba lepiej schudnac :P ale jesli zeczywiscie nisko i ztylu dolozony element np 20 kilowy by poprawil wlasciwosci jezdne rexa to jak najbardziej bym polecal :)
b16a1 :D

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2008-05-11, 21:35

IZO napisał(a):wybacz ale nie pisalem ze nie warto odchudzac rexa


Nie wybaczam bo pisałeś a teraz się wymigujesz 8) Nie chce mi się cytować...

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 141   •   Strona 8 z 10   •   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Teraz jest 2024-04-27, 08:11