Odchudzanie crxa a zakręty ?
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 141   •   Strona 10 z 10   •   1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Avatar użytkownika
lookaz
Forumowicz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 2006-07-26, 19:20
Lokalizacja: TM

przez lookaz » 2010-05-17, 10:52

z tego co mi wiadomo to d13 i np d16z6 mialo taka sama chlodnice.
jesli sie nie myle do jajek z d16a9/z5 tez byla kladziona identyko jak do d13

a ze taka byla pod reka to nie bawilem sie w poszukiwanie chlodnicy od vti ktora niewatpliwie bedzie drozsza.
jak sie bedzie grzalo to wtedy faktycznie poszukam grubszej. mocowania beda pasowaly ;)

dzieki arv za linka do passworda - nie czytalem wczesniej tego tematu.
pamietasz co tam u Ciebie wiecej na tym aku jest napisane? bo odnosniki w temacie na pass sie zdezaktualizowaly i trudno jakis konkretny model sprecyzowac.
Grooby wspomina o 200-250A wiec to juz jakas wskazowka jest...

Pablo575
Forumowicz
 
Posty: 149
Dołączył(a): 2010-01-10, 18:00

przez Pablo575 » 2010-05-17, 14:36

ok zwracam honor odnośnie d16a9 i civica 5gen, bo byłem święcie przekonany że już ten silnik nie występował w jajku ;)
Ostatnio edytowano 2010-05-17, 19:33 przez Pablo575, łącznie edytowano 1 raz

peroni
Forumowicz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 2009-10-22, 21:21

przez peroni » 2010-05-17, 17:43

A9 było w jajku ale niemożliwe żeby była ta sama chłodnica w d13 i z6 , w 4 genie w d13 jest praktycznie o pół mniejsza niż ta z ed9/7 wiec wątpliwe żeby dali tam taką samą do prawie raz mocniejszego silnika ,taka z vti własnie był by akurat do pałowania połowe mniejsza a własciwości dużej chłodnicy

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2010-05-17, 19:04

watpliwe, nie bylo, a G prawda!
w 5 genie bylo a9 z waska chlodnica
i na waskiej chlodnicy nawet d16z5 turbo sie nie gotuje!
co za bzdury piszecie!

fakt wentylator sie czesciej wlacza ale nigdy wskazowka nie podeszla mi wyzej niz trzeba na waskiej
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

peroni
Forumowicz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 2009-10-22, 21:21

przez peroni » 2010-05-17, 20:11

atom1 napisał(a):i na waskiej chlodnicy nawet d16z5 turbo sie nie gotuje!

no to o to mi chodzi na wąskiej z vti nawet turbo wydoli bo jest 2 razy wydajniejsza od takiej małej cienkiej z d13

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2010-05-18, 14:41

lookaz napisał(a):dzieki arv za linka do passworda - nie czytalem wczesniej tego tematu.
pamietasz co tam u Ciebie wiecej na tym aku jest napisane? bo odnosniki w temacie na pass sie zdezaktualizowaly i trudno jakis konkretny model sprecyzowac.
Grooby wspomina o 200-250A wiec to juz jakas wskazowka jest...


Ja kupiłem w Piasecznie w Wamtechnik. Kwasowo- ołowiowyModel Panasonic LC-X1220 chyba

Tu masz listę:
http://www.wamtechnik.pl/?id=akumulator ... we&lang=pl

i opis tego acu:
http://www.wamtechnik.pl/pdf/akumulator ... 1220AP.pdf

  Poprzednia strona
Posty: 141   •   Strona 10 z 10   •   1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Teraz jest 2024-04-27, 09:07