crx czy juz nie crx
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 32   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2007-11-09, 20:27

Letek, B16A1,A2 z EE EG EK mają taką samą moc 160 koni (przynajmniej tak pokazuje hamownia), na Japonię były wersje 170konne. Jeśli chodzi o wersje Rallye, to tak jak inne wersje EK4 (F1, Jordan, Type-S,Vti) miały te same silniki i skrzynie bez szpery na Europę(JDMy występowały ze szperą). Hamulce też te same. Różnice były chyba w zawieszeniu no i na pewno w wyposażeniu, czyli raczej kosmetyka, wszystkie mają homologacje, bo w końcu EK4 to EK4. Jeśli interesuje Cie Rallye są dwa w Garwolinie, jeden jest bez zestawu naklejek, chyba był robiony prawy błotnik, ale podwozie i blachy nie wskazują na jakieś większe uszkodzenie, ale jest trochę niuansów kosmetycznych. Rallye w oryginale jest na białych OZtach 16tkach, Przebieg 170tysi 1997, cena 22500. Drugi jest bezwypadkowy serwisowany w ASO do końća (też ok 170 tysi przebiegu), ale jest po gradobiciu mocnym, cena 19500 póki co. Do rajdów w sam raz. Ale moim zdaniem jak masz robić auto konkretnie do rajdów to nie ma sensu wybulić więcej na jakąśtam wersję droższą, bo bajery i dodatki i tak zostaną wyjebane. Rallye wychodziły tylko w 1997 czyli buda 10lat. Najlepiej kup zwykłe Vti, bo oferuje to samo co inne wersje patrząc pod kątem rajdów, a jest najtańszy.

Avatar użytkownika
w1c10
Forumowicz
 
Posty: 488
Dołączył(a): 2004-05-20, 21:10
Lokalizacja: Skwierzyna

przez w1c10 » 2007-11-09, 21:42

Czesc :)
Podobnie myśle jak kolega :) także upalam crxa, ale później nigdzie indziej nim nie wystartuje poza kjsami :(
Odnośnie crxa który wygrał PPAiK to Adrian Grodzki ze Stargardu Szczecińskiego, chyba nie do objechania :D

A odnośnie EK4 to przypadkiem nie stracił on homologacji w 2006 roku ?

http://www.pzm.pl/userfiles/file/regula ... t_Pays.pdf

Jest tam przy nim data 2006 + ale nie jestem pewny czy oznacza koniec homologacji, czy może można ją przedłużyc jeszcze parę lat ?

Avatar użytkownika
rudzinski
Moderator
 
Posty: 3264
Dołączył(a): 2004-05-24, 17:47
Lokalizacja: Kielce

przez rudzinski » 2007-11-10, 10:55

a homologacja to nie jest czasem od momentu wydania na 20 lat? bo tak chyba jest w GSMP

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2007-11-11, 01:04

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=34963
tu jeszcze dosyć istotna opinia kolegi Jelen, na sr.pl na temat CRXa w GSMP

Avatar użytkownika
letek
Forumowicz
 
Posty: 377
Dołączył(a): 2006-04-03, 14:50
Lokalizacja: Suwałki

przez letek » 2007-11-11, 14:21

Witam ponownie wczoraj bylem na Rajdzie Niepodleglosci w Bialystoku, wynik kiepski ja 2 razy przelecialem mete ale i pilot dal ciala 3 limity mozna mu wybaczyc bo dopiero zaczyna, pozniej bylo ok tylko ze ja na zawiasie -3cm i oponkach toyo mialem problemy z szutrami miejscami myslalem ze zawisniemy ale udalo sie ukonczyc rajd bez wiekszych strat tylko jedna opona pocieta i do wywalenie, byl tez czloweik ktorego dawno nie widzialem i cos sobie przypomnialem ze sciaga samochody we stanow i wiem ze wychodzi to mniej wiecej za polowe wartosci samochodu u nas. Tylko ze nie moge znalezc na ebay EK4 sa tylko civic z 95-00 i maja jakies oznaczenia LX DX EX i Si czy wiem ze dla hondy istnieja 3 rynki wlasny ameryka i europa. Czy mam rozumiec ze nie znajde i EK4 w usa tylko jakies cos podobne i bede mial problemy z sedziami dzieki za odpowiedz, chce zeby to bylo calkowicie legalne a nie tak jak w przypadku ee8 w gsmp jak pisal kolega Jelen ze zalezy to od sedziow

[ Dodano: 2007-11-16, 11:25 ]
Zwracam sie z wielka prosba potrzebuje 100% pewnosci ze EK4 to civic 95-00 i mialy silnik b16a prosze o wrzucenie linka do stronki gdzie beda podane najwazniejsze dla mnie rzeczy tj moc moment masa spalanie rozmiar opon w serii i wymiary zewnetrzne i przeswit spieszy mi sie a nie mam za bardzo czasu moze znacie jakas dobra stronke tak zeby mozna zobaczyc z jakim silnikiem wychodzily ek4 pozdro

znalazlem takie cos ale tu prawie nic nie ma nic nie mozna dowiedziec sie o roznicach miedzy zwyklym vti i rally moze sa jeszcze jakies fajne wersje pozdrawiam i licze na wasza pomoc

[ Dodano: 2007-11-19, 23:06 ]
wielka prosba czy mozna znalezc EK4 w usa czy nie bo one tam maja chyba inne oznaczenia i czemu w zal J (podalem link w pierwszym poscie) jest EK4 SiR co oznacza te drugie? odpiszcie szybko i konczymy temat

[ Dodano: 2007-11-21, 15:29 ]
prosze o jak najszybsza odpowiedz na pytania:
co znaczy SiR na liscie Fia przy EK4
i czy znajde Ek4 w usa bo chyba nie ma co szukac
moze znacie jakies strony z samochodami bo na mobile.de nic nie ma a na autoscout24.pl jest kilka a cena od 4000euro w gore pozdrawiam

choyli
Forumowicz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2007-12-20, 20:56

przez choyli » 2008-02-23, 11:15

Nie wiem czy jeszcze autualny temat. Ale ja jezdze EK4 wersja Rally. Od zwyklej EK4 rozni sie tylko malowaniem, jest obnizony i seryjnie wypuszczany na bialych OZ 15''. Bylo ic wypuszczonych tylko 200 sztuk i tylko na szwajcarie. Sa one tez topowo wyposazone, ale po wyciagnieciu wsyztkiego juz nei sa takie ciezkie. O skrzyni nie moge Ci nic powiedziec, bo mam skrocona od integry. Jezeli chodzi o silnik jest to b16a2. Jako ze te auta byly wypuszczane tylko na Szwajcarie, mozesz byc prawie pewien ze auto bedzie w dobrym stanie (o ile nie jezdzilo juz w Polsce). Co do homologacji, stawiam swoja glowe ze sa w pelni homologowane. Duzo czasu poswiecilem na sprawdzenie kazdego elementu i recze ze mozesz tym spokojnie jezdzic w PZMot. Jezeli chodzi o porownanie z CRX, to moim zdaniem EK4 prowadzi sie duzo lepiej, ze wzgledu na wiekszy rozstaw osi, co przeklada sie na pewniejsze prowadzenie w zakretach i latwiejsze wyprowadzanie z poslizgu.
Pozdrawiam.

Avatar użytkownika
nitrox89
Forumowicz
 
Posty: 1231
Dołączył(a): 2006-01-23, 16:10
Lokalizacja: okolice KRAkowa

przez nitrox89 » 2008-02-23, 11:30

choyli, kupiłes tą co była na alledrogo?
Honda Zbliża - Podaj Dalej :diabelek:

Avatar użytkownika
rudzinski
Moderator
 
Posty: 3264
Dołączył(a): 2004-05-24, 17:47
Lokalizacja: Kielce

przez rudzinski » 2008-02-23, 11:50

choyli napisał(a):byly wypuszczane tylko na Szwajcarie, mozesz byc prawie pewien ze auto bedzie w dobrym stanie
bo w szwajcarii to nie upalaja, nie? ;) kupuja te VTi do stania przed domem.
badzmy realistami, w szwajcarii mieszkaja tacy sami ludzie jak wszedzie indziej i tez jezdza tymi autami :)
dodatkowo jak auto jest ze szwajacarii to na 90% przywozi sie je slabo/srednio/mocniej rozbite bo takie sie oplacaja. normalne sztuki stoja w dobrych cenach (pomijajac okazje)
absolutnie nie twwierdze ze z Twoim tak bylo ale takie moje przemyslenie bo cos tam wiem o sciaganiu aut ze szwajcarii :)

celmix
Forumowicz
 
Posty: 730
Dołączył(a): 2005-10-29, 01:16
Lokalizacja: pruszkow

przez celmix » 2008-02-23, 12:36

przedewszystkim przecietny szwajcar wiecej zarabia od przecietnego polaka i jak za dwie pensje moze sobie kupic ek4 to go paluje od swiatel do swaitel (sa wyjatki jak ze wszytksim) a polak ktory pracuje na ten samochod pare ladnych lat bedzie o niego dbal duzo duzo bardziej .takie jest moje skromne zdanie

choyli
Forumowicz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2007-12-20, 20:56

przez choyli » 2008-06-07, 09:22

Przecietny Szwajcar zarabia duzo wiecej od przecieztnego Polaka i nie oszczedza na oleju, nie oszczedza na czesciach ktore zmienia, nie musi jezdzic po naszych drogach, poza tym przez 100 tys g... go obchodzi co sie dzieje z samochodem bo oddaje go do ASO i tam mu wszysstko robia na orginalnych czesciach a nie zamnienikach typu JC. Bo go na to stac.
Moj egzemplarz byl po gradobiciu (grad wielkosci pileczek do tenisa) stad tez jego niewugorowana cena. Poza tym jak ktos kupuje civica z klima radiem cd pelna opcja ktore wazy 1300 to nie za bardzo ma czym poszalec, takze palowanie go od swiatel do swiatel nie za bardzo wchodzi w rachube.

Pozdrawiam. :)

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2008-06-09, 16:51

oglądałem tego TWojego Rallye chyba z godzinę (zanim go kupiłeś oczywiście). Bezwypadkowy egzemplarz wg mnie, wszystko pięknie, tylko ten grad.... po prostu wszędzie!! Ale do ścigania się w sam raz, też bym kupił. Chyba z ceną też nieźle zszedł typ, bo zaczynał chyba od 21tys jak nie więcej.
P.S. Trochę starego kotleta odgrzebałeś :rotfl:

Avatar użytkownika
cipsy123
Forumowicz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 2005-03-14, 22:00

przez cipsy123 » 2008-06-10, 16:08

na stronie pzm jest regulamin grupy e1 z niego wynika ze ed9 i inne nie homologowane auta moga startowac z wiekiem nie wie.od 20 lat

Avatar użytkownika
rudzinski
Moderator
 
Posty: 3264
Dołączył(a): 2004-05-24, 17:47
Lokalizacja: Kielce

przez rudzinski » 2008-06-10, 17:23

w E1 to mozna homologacje zrobic dla auta 2,5k
homologacja samego silnika to 1k

Avatar użytkownika
pieknySaper
Forumowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2008-09-17, 10:38

Re: crx czy juz nie crx

przez pieknySaper » 2009-01-30, 15:20

letek napisał(a):crx nie ma homologacji rajdowej czyli tylko kjs i nic wiecej.

http://www.pzm.pl/userfiles/file/sport_ ... 1_2009.pdf
Od teraz nie trzeba mieć homologacji FIA do RD-3L, więc CRX już nie tylko do KJSów :)

grzym
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2009-02-02, 16:32

przez grzym » 2009-02-02, 18:09

od nastepnego roku rusza 3 liga rajdow przeczytałem nowy załacznik regulaminu i jednak jak na ta chwile nie trzeba bedzie miec homologacji auta zeby wystartowac :)

[ Dodano: 2009-02-02, 17:10 ]
dokłądnie jak napisał kolega pietro wyzej bo nie zauwarzyłem heheh

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 32   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Teraz jest 2024-04-28, 18:30