Byla dyskusja na ten temat gdzuie indziej ale dolej mam watpliwosci. Rozmawialem z czlowiekiem ktory handluje kyb mowil ze agx do ed9 nie istnieje jak mu pokazalem link z ebaya to powiedziel ze nie ma takiego w katalogu, napisal ze najprawdopodobniej jest to seria tylko w USA dostepna. Nastepnu jest tein ale to juz troche wiecej kasy bo wiadomo gwint i musi kosztowac. Zostaje jeszcze bilstein niby b8 ale to ed9 slyszalem ze jest chyba b12 i jest regulowany, ja go znalezc nie moge. Co mi sie bedzie bardziej oplacalo pod wzgledem ceny jakosci i niezawodnosci. Moze w Polsce znacie adresy najlepiej internetowe firm ktore oferuja cos do ed9 z takich zabawek. jezeli nie szukac pod haslem ed9 to pod jakim od jakiego civica bedzie takie cos plug&play bez zbednych kombinacji. prosze o pomoc bo bardzo zalezy mi na tym temacie pozdrawiam
Ja ostatnio gadałem ze znajomkiem który ściągnął AGXa do Civica iVT ze stanów. Wyniosło go to 1400pln (jakiś znajomy mu to targał), więc naprawdę niewiele. Znajomek ów próbował dogadać się z przedstawicielem AGXa w Niemczech ale tamten nie chciał jakoś podłapać tematu mimo że ziom podawał mu konkretny numer!! Stwierdził że nie ma w katalogu to nie ma! Kolega powiedział, że może załatwić takie amortyzatory. No ale jak Bilstein jest za 1100 to chyba nie ma się co zastanawiać! Serwis na miejscu, można później śmiało zregenerować, albo utwardzić, zmienić charakterystykę... ja bym się nie zastanawiał, jak nie chcesz gwintu.
A co byscie powiedzieli na taki setup: bilstein b8+ seryjny spring + poliuretan, jak droga jest regeneracja tego amora bo moze jest niewiele mniej niz nowy i czy w razie zgiecia to mozna go jeszcze naprawic czy dokupic jedna sztuke, moze maja one jeszcze jakas gwarancje? Iron podaj namiar na tego kogos kto ma takie tanie amory. Teraz mam spring H&R -30/-30 i robi sie ciezko na odcinkach szutrowych gdzy caly czas slychac jak cos trze o spod i dodam ze ciezko w obnizonym samochodzi upchnac opone markgum mkz wystepujacej w jednym rozmiarze i dlatego chce go koniecznie podniesc. pozdro
Na allegro jeszcze bardzo niedawno wystawiał jakiś koleżka (handluje nimi) bile b8 właśnie w tej cenie. Poszukaj. W zerkopolu można zamówić, chyba za 1200 z tego co pamiętam. I wtedy od razu możesz sobie zamowić konkretną twardość. Tylko ciężko powiedzieć czy lepszy będzie miękki asfalt czy np średni szuter A o regulowanych b12 do ceerki to nie slyszałem. Może i są tylko zapewne w bardzo nierozsądnej cenie.
Co do wysokiego setupu - proponuję sprężyny od del Sola albo Civica jajco - twardsze, obniżające z -30, do tego bile b8. I masz wysoki twardy zawias, lepszy od seryjnych sprężyn. Sprężyny od Cifa 5 gen/del Sola są wyższe
sprężyny można też zrobić na zamówienie, ostatnio mi kolega mówił, że dorabia sobie. Też jeździ w KJSach. Zapytam się go przy okzaji ile taka impreza kosztuje.
Witam trza odgrzac kotleta. Szala zwyciestwa chyli sie w strone b8. Tylko jakiego springa zalozyc serie czy podumac cos innego jest cos o seryjnej dlugosci tylko twardszy, moze faktycznie te sprezynki od cifa beda podchodzic ile taka sprezyna -30 z civica rozni sie od serii crx jak to wyglada czy ktos to robil pozdro
Ja latam juz od 3 lat na zółtych koni (z regulacja po wcisnieciu tloczyska) i niebieskich H&R. Uważam, że jest to super zawieszenie na KJSy. Auto po odciażeniu jest niewiele nizsze od serii a wystarczajaco sztywne by sie super prowadzic i zarazem wybierać dziury. Za swoje amorki dałem prawie 1700 zl i jest to sporo, ale maja regulacje ktorej nie posiadaja b6 i b8. Za miesiac bede auto szykowac na szutry i do tych amorkow chce wsadzic seryjne sprezyny lub dopasowac jakies wyzsze.
Myśle, ze KYB, Bilstein i KONI beda rownie dobre. Za Bilstainem przemawia serwis w zerkopolu i mozliwosc dopasowania ich pod swoje wymagania. Do tego sa ostatnio dostepne w super cenach. Najważniejsze jednak zeby kupić zawias nowy a nie jakas zmeczona uzywke o niewiadomym pochodzeniu.
Postanowiłem odgrzać post bo rynek troszke się zmienił od 2008
Co byscie doradzili w miare uniwersalne tor i szuter do ed9 tak źeby sie niewyginał jak szalony na zakętach jak to ma miejce na seryjnym zestawie myślałem o AP fajna cena
ale czy sie nada???
Ap fajny zawias, zapytaj Arvida. Jednak tego sprzedawcy unikaj jak ognia:) Je.baniec nie potrafil zrealizować zamówienia a kase przelalem od razu. 3 tygodnie czekania i nic. Do tego brak kontaktu i oddał kase dopiero jak dobitnie do niego napisałem i chciałem go odwiedzić osobiście. Nie wierzysz, spróbuj się dodzwonić na komórkę, hehe.
na szuter to cos miekkiego by sie zdalo. Ap to twardy zawias weic odpada. Zreszta nie ma czegos takiego jak uniwersalne zawieszenie. albo tor albo szuter
znaczy się szuter to raczej w okolicach Gorzowa wlkp odpada nie ma gdzie trenować chodziło mi raczej o na wierzchnie utwardzoną betonową lub asfaltową na której jest rozsypany piach gdzie niegdzie zbity twardszy, chodzi mi raczej o takie nawiezrzchnie jak w rajdzie bahusa w ZG czyli mieszana nawieszchnia.
Hołowczycem nigdy nie będe i wiem źe na szuter i tor to raczej dwa osobne zestawy ale ja ni emam sponsora i pro półka odpada hodzi raczej o zajawke i frajde z extremalnej jazdy