dzikuska napisał(a):chip tuning powoduje ZMUSZANIE auta (silnika) do "grubej" pracy... pomijam już wyższe spalanie."
akurat w przypadku dieseli jest zupełnie odwrotnie
mastacrx napisał(a):akurat w przypadku dieseli jest zupełnie odwrotnie
dzikuska napisał(a):Silnik Hondy jest silnikiem wolnossącym ( w dodatku benzynowym) i nie ma takiej opcji aby bezpiecznie zwiększyć moc silnika za pomocą jak to napisałeś CHIPA ZA 10 ZŁ.
Jedynym sposobem poprawy osiągów na standardowym ECU jest wymiana EPROM i np.wgranie procedury startowej.
Mibars napisał(a):Sam "czip" nie jest drogi (właśnie znalazłem "27C256"w AVT za 10zł ), to jest zwykła pamięć eprom/eeprom. Tylko sam się nie zaprogramuje, ani nie wlutuje do kompa...
dzikuska napisał(a): to kupuj
dzikuska napisał(a):Jedynym sposobem poprawy osiągów na standardowym ECU jest wymiana EPROM
przema72 napisał(a):chyba nie czytasz uważnie tego co ludzie piszą
no to faktycznie masz problem n tyle,ze ja tego nie zauważyłam KOLEŻANKO PRZEMA.przema72 napisał(a):wiec nie wiem czemu sie wymądrzasz
dzikuska napisał(a):Silnik Hondy jest silnikiem wolnossącym ( w dodatku benzynowym) i nie ma takiej opcji aby bezpiecznie zwiększyć moc silnika za pomocą jak to napisałeś CHIPA ZA 10 ZŁ.
dzikuska napisał(a):KOLEGO diesel to jest zupełnie inna bajka,szczególnie silniki TDI-tam fabrycznie jest rezerwa mocy, tzw.bezpieczna rezerwa mocy w granicach 50KM ale komputer przeprogramowuje się w ten sposób aby pozostała 20-sto konna rezerwa.Czyli maxymalnie dla przykładu silnik 110KM TDI widełkuje się na około 130-135KM MAX.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości