Krótki/szybki skręt
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 39   •   Strona 1 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

Krótki/szybki skręt

przez eXtreman » 2008-10-18, 13:51

Czy ktoś spotkał się w CRXach z czymś takim ? Nie dość że nie ma wspomagania to jeszcze strasznie trzeba sie nakręcić kierownicą.. Czy jest jakaś opcja żeby to zmienic ? Moze inna przekladnia kierownicza ? A może jakaś przeróbka ? Wie ktoś coś w tym temacie ? Prosze o pomoc

Avatar użytkownika
synek
Forumowicz
 
Posty: 2282
Dołączył(a): 2007-07-25, 11:21
Lokalizacja: Białystok

przez synek » 2008-10-18, 14:10

mozna wspomaganie wstawic, o tym bylo pare tematow, a o przekladni nie slyszalem

Avatar użytkownika
h8r
Forumowicz
 
Posty: 1597
Dołączył(a): 2007-11-04, 22:18
Lokalizacja: mam to wiedzieć?

przez h8r » 2008-10-18, 14:16

Ja bym trenował machanie rękami, podczas jazdy wspomaganie niewiele da, a o czulszej przekładni nie słyszałem, ale mogłoby to być niebezpieczne.
200sx

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2008-10-18, 14:23

nie trzebawspomagania, tylko krótszy żeby był skręt..

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2008-10-18, 14:42

prosta sprawa, trzeba przełożyć zębatki od maglownicy ze wspomaganiem bo jest krótsza i będzie krótszy skręt, ale będzie się kręcić jeszcze ciężej, są aftermarketowe gotowe zestawy do maglownic skracające skok, poszukaj na ebayu
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Boci@n
Forumowicz
 
Posty: 134
Dołączył(a): 2007-08-31, 01:27

przez Boci@n » 2008-10-18, 18:39

sa dostepne takie zestawy. Skracają do 1.8 obrotu (takie widzialem chyba). Ale do czego ci to? Jezeli na codzien to bez sensu. Na rajdy nawet niezly pomysl. Ale koszt spore bo cos ok 500$

Avatar użytkownika
Bonczek
Moderator
 
Posty: 2805
Dołączył(a): 2005-09-22, 11:37
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: ED9 K20

przez Bonczek » 2008-10-18, 18:43

Dostepne na JHPUSA.

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2008-10-18, 19:09

nie potrzebuje tego do jazdy na codzien tylko do rajdów.. dajcie jakiegos linka z czymś takim..

Avatar użytkownika
pirul
Moderator
 
Posty: 5603
Dołączył(a): 2006-12-11, 10:01
Lokalizacja: Kraków

przez pirul » 2008-10-18, 20:53

del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD
ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD
CB600F HORNET '10 SOLD
cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD
w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project

Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2008-10-18, 21:31

Jakoś nie mogę sobie wyobrazić Ceerki z jeszcze wrażliwszym skrętem. Już z seryjnym układem kierowniczym jest wystarczająco narowista i nieprzewidywalna...
:O

Avatar użytkownika
Adamus84
Forumowicz
 
Posty: 917
Dołączył(a): 2007-12-11, 20:00
Lokalizacja: Śląsk - Silesia
Samochód: PRELUDE BB8

przez Adamus84 » 2008-10-18, 21:47

ja mam skrócony skręt do 2 obrotów ze względu na kierownice (26cm) sprawdza sie calkim fajnie
Always Outnumbered Never Outgunned....CZARNA DAMA... forum/viewtopic.php?t=33116

Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2008-10-18, 22:18

ale to masz inną przekładnię? czy mniejszą kierownicę?

Ja ostatni kjs jechałem na kierownicy 28 cm i było tragicznie, coby nie powiedzieć niebezpiecznie
:O

Avatar użytkownika
Adamus84
Forumowicz
 
Posty: 917
Dołączył(a): 2007-12-11, 20:00
Lokalizacja: Śląsk - Silesia
Samochód: PRELUDE BB8

przez Adamus84 » 2008-10-19, 00:14

i to i to dostosowalem przekladnie do kierownicy chodzi o milisekundy pelnego skretu czy cos w tym stylu

[ Dodano: 2008-10-19, 00:16 ]
generalnie chodzi o to zeby skret z oryginalu odpowiadal przy ruchu kierownicy skretowi na mojej kierownicy
Always Outnumbered Never Outgunned....CZARNA DAMA... forum/viewtopic.php?t=33116

Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2008-10-19, 09:54

ale jak to dostosowałeś? W jaki sposób?
:O

Avatar użytkownika
Marcel
Forumowicz
 
Posty: 600
Dołączył(a): 2005-11-09, 14:00
Lokalizacja: Warszawa

przez Marcel » 2008-10-19, 09:55

eXtreman napisał(a):nie potrzebuje tego do jazdy na codzien tylko do rajdów..

hmmm nie ma chyba takie potrzeby wg mnie ... masz seryjna czy sportowa kierownice?

h8r napisał(a):ale mogłoby to być niebezpieczne.

co miałoby byc nie bezpieczne ... :rotfl2:

  Następna strona
Posty: 39   •   Strona 1 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Teraz jest 2024-04-28, 10:22