Czy ktoś spotkał się w CRXach z czymś takim ? Nie dość że nie ma wspomagania to jeszcze strasznie trzeba sie nakręcić kierownicą.. Czy jest jakaś opcja żeby to zmienic ? Moze inna przekladnia kierownicza ? A może jakaś przeróbka ? Wie ktoś coś w tym temacie ? Prosze o pomoc
prosta sprawa, trzeba przełożyć zębatki od maglownicy ze wspomaganiem bo jest krótsza i będzie krótszy skręt, ale będzie się kręcić jeszcze ciężej, są aftermarketowe gotowe zestawy do maglownic skracające skok, poszukaj na ebayu
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
sa dostepne takie zestawy. Skracają do 1.8 obrotu (takie widzialem chyba). Ale do czego ci to? Jezeli na codzien to bez sensu. Na rajdy nawet niezly pomysl. Ale koszt spore bo cos ok 500$
del Sol Captiva Blue Baby 190KM/220Nm @ 0,55bar SOLD ITR DC2 #2079 196KM/201Nm SOLD CB600F HORNET '10 SOLD cvc 8gen FK3 glasstop EXECUTIVE @ DESMOND REGAMASTER - 180KM/407Nm SOLD w garażu MX-5 NA '90, XJ6N i Hornet 600 Cafe Ricer Project
Jakoś nie mogę sobie wyobrazić Ceerki z jeszcze wrażliwszym skrętem. Już z seryjnym układem kierowniczym jest wystarczająco narowista i nieprzewidywalna...