JA miałem okazję się przejechać CRXem z przełożeniem 2,6 od oporu do oporu bez wspomagania i nie polecam tego rozwiązania na KJSy. BArdzo ciężko się kręci kierownicą na ciasnych nawrotach, a do tego układ kierowniczy traci mocno precyzję. Już nawet mały ruch ręką powoduje spore zmieny w ustawieniu kół, na tyle duże, że nie trudno o błąd. Takie przełożenie jest dobre na szybki tor, jak Poznań, gdzie nie ma cisnych nawrotów itp... Na KJSy świetnie się sprawdza układ ze wspomaganiem...
Nie będe jeździł w KJSach, bo uwazam ze crx się do tego nie nadaje.. planuje starty na torze w tychach lub coś konkretniejszego, może czechy.. narazie będe jeździł na zwykłej przekładni, zobaczymyco to będzie..
eXtreman napisał(a):Nie będe jeździł w KJSach, bo uwazam ze crx się do tego nie nadaje..
A ja powiem, ze CRX to jedne z lepszych aut na KJSy jakie mozna mieć. Ma odpowiedni stosunek mocy do masy, super zwrotny, bezawaryjny i bardzo malym nakladem mozna go tuningowac.
Niech chocby szczecinska runda PPAIK (pierwsze dwa miejsca CRXy i kilka crxow w pierwszej 20) oraz to jakie auto zdobylo mistrzostwo PPAIK w generalce beda kontrargumentem do twojego stwierdzenia.
100zl wjazd średnio 3 przejazdy po ok 2min,czyli za 6 min frajdy płacisz 100zl wjazd,opony,paliwo ok 60zl ,wiem że w naszym regionie niema lepszego toru ale i tu nawierzchnia pozostawia wiele do życzenia,no chyba że masz sponsora to ok,gdyby wynająć ten tor na cały dzień byłoby pięknie tylko cena przeraża,ostatnio 4turbo tam śmigało , to mechanicy się śmiali z tych którzy tu przyjechali polatać, a były to naprawdę mocne furki,że chyba nie słyszeli o Czechach i że marnują tu swoje auta ,także wg mnie można zacząć tutaj i o ile się u nas nic nie zmieni ,to będzie trzeba szukać adrenaliny za naszą południową granicą pozdr
zgadzam się z Tobą.. ale gdzies trzeba sie bawic i jak sie znajdzie sponsor to tychy są ok.. a 4turbo to inna historia i szkoda tych samochodów i kasy..