Krótki/szybki skręt
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 39   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2008-10-23, 20:33

JA miałem okazję się przejechać CRXem z przełożeniem 2,6 od oporu do oporu bez wspomagania i nie polecam tego rozwiązania na KJSy. BArdzo ciężko się kręci kierownicą na ciasnych nawrotach, a do tego układ kierowniczy traci mocno precyzję. Już nawet mały ruch ręką powoduje spore zmieny w ustawieniu kół, na tyle duże, że nie trudno o błąd. Takie przełożenie jest dobre na szybki tor, jak Poznań, gdzie nie ma cisnych nawrotów itp... Na KJSy świetnie się sprawdza układ ze wspomaganiem...

Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2008-10-23, 21:59

Arv napisał(a):Na KJSy świetnie się sprawdza układ ze wspomaganiem...


dokładnie, popieram w 100%. Sam planowałem załozyć wspomę do siebie, ale zbrakło czasu :)
:O

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2008-11-04, 18:32

Nie będe jeździł w KJSach, bo uwazam ze crx się do tego nie nadaje.. planuje starty na torze w tychach lub coś konkretniejszego, może czechy.. narazie będe jeździł na zwykłej przekładni, zobaczymyco to będzie..

Avatar użytkownika
ZiG HRC
Forumowicz
 
Posty: 593
Dołączył(a): 2004-03-21, 21:34
Lokalizacja: Szczecin

przez ZiG HRC » 2008-11-04, 20:40

eXtreman napisał(a):Nie będe jeździł w KJSach, bo uwazam ze crx się do tego nie nadaje..


A ja powiem, ze CRX to jedne z lepszych aut na KJSy jakie mozna mieć. Ma odpowiedni stosunek mocy do masy, super zwrotny, bezawaryjny i bardzo malym nakladem mozna go tuningowac.

Niech chocby szczecinska runda PPAIK (pierwsze dwa miejsca CRXy i kilka crxow w pierwszej 20) oraz to jakie auto zdobylo mistrzostwo PPAIK w generalce beda kontrargumentem do twojego stwierdzenia.

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2008-11-04, 21:19

i sie nei przegrzewa heh ;) przynajmniej mi bo Peugeoty chyba maja problemy...

a przypadkiem jakies saxo ostnio nie porzadzilo troche?

Avatar użytkownika
ceer
Forumowicz
 
Posty: 437
Dołączył(a): 2005-04-01, 21:31
Lokalizacja: bierun

przez ceer » 2008-11-04, 23:05

eXtreman-odpuść sobie Tychy,od razu jedź na Czechy,Tychy nawet się nie umywają do tego pozdr
CRX CREW

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2008-11-04, 23:19

niby czemu nie tychy ??

Avatar użytkownika
ceer
Forumowicz
 
Posty: 437
Dołączył(a): 2005-04-01, 21:31
Lokalizacja: bierun

przez ceer » 2008-11-04, 23:53

100zl wjazd średnio 3 przejazdy po ok 2min,czyli za 6 min frajdy płacisz 100zl wjazd,opony,paliwo ok 60zl ,wiem że w naszym regionie niema lepszego toru ale i tu nawierzchnia pozostawia wiele do życzenia,no chyba że masz sponsora to ok,gdyby wynająć ten tor na cały dzień byłoby pięknie tylko cena przeraża,ostatnio 4turbo tam śmigało , to mechanicy się śmiali z tych którzy tu przyjechali polatać, a były to naprawdę mocne furki,że chyba nie słyszeli o Czechach i że marnują tu swoje auta ,także wg mnie można zacząć tutaj i o ile się u nas nic nie zmieni ,to będzie trzeba szukać adrenaliny za naszą południową granicą pozdr
CRX CREW

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2008-11-04, 23:55

zgadzam się z Tobą.. ale gdzies trzeba sie bawic :) i jak sie znajdzie sponsor to tychy są ok.. a 4turbo to inna historia i szkoda tych samochodów i kasy..

  Poprzednia strona
Posty: 39   •   Strona 3 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Teraz jest 2024-04-28, 09:12