HYDRAULICZNY ręczny ---KTO MA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 30   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2008-11-11, 22:06

zalezy o jakiej homologacji mówisz, każda fura ma jakąś tam homologację, czyli spełnia jakieś tam normy. Do KJS wystarczy że jest to fura jednego ze znanych producentów i już. Nie musi mieć homologacji FIA dopuszczającej do sportów samochodowych żeby jeździć nią w KJSach. Co innego załącznik J, tu owszem się zgodzę. To jest podstawa!

Avatar użytkownika
letek
Forumowicz
 
Posty: 377
Dołączył(a): 2006-04-03, 14:50
Lokalizacja: Suwałki

przez letek » 2009-12-26, 15:14

Witam , jest zima czas na remoty. TO jak jest z tym rekawem, u mnie po roku znow zaczyna slabnac. Jak to zrobic zeby na BK nie byo problemow, macie te homo?

Avatar użytkownika
Malakko
Forumowicz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 2007-03-25, 19:40
Lokalizacja: Olsztyn

przez Malakko » 2009-12-28, 14:56

Zeby nie bylo problemow to musialbyc miec homologacje rajdowa samochodu, a samochod musialby byc wyposazony w homologacji w hydrauliczny reczny. A, ze w ceerka takiej homologacji nie posiada to nie ma takiej mozliwosci, zeby nikt sie nie przyczepil. U mnie w civic'u jest niby lejpiej, ale hydraulika jest tylko w A-grupie, gdzie trzeba zmienic uklad hamulcow, a to jest nie dozwolone w kjs.

Avatar użytkownika
letek
Forumowicz
 
Posty: 377
Dołączył(a): 2006-04-03, 14:50
Lokalizacja: Suwałki

przez letek » 2009-12-28, 20:12

Jakis czas temu rozmawialem z p Stasiakiem i mowil ze do crx zastosowac hom z civica 4g tzn "udoskonalenia" wg tej ksiazki, bo nie zmieni to faktu ze crx nie ma homologacji :(. W zaden sposob nie mozna ingerowac z uklad hamulcowy? Czyli takie cos jak wpiecie z uklad dodatkowej pompy to juz nie mozliwe? Dawno dawno temu ktos wrzucal homologacje do civica tylko znalezc nie moge.

Avatar użytkownika
Malakko
Forumowicz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 2007-03-25, 19:40
Lokalizacja: Olsztyn

przez Malakko » 2009-12-28, 20:53

http://rajdy.kulinski.org/homologacje.html :)
a apropo ingenercji w uklad hamulcowy wszystko jest na http://www.pzm.pl/Rajdy/Regulaminy

Avatar użytkownika
letek
Forumowicz
 
Posty: 377
Dołączył(a): 2006-04-03, 14:50
Lokalizacja: Suwałki

przez letek » 2009-12-30, 13:39

No widzisz staralem sie czegos doszukac, i tylko w reg kjs zal 2 znalazlem:
"zakres wykonanych przeróbek musi być zgodny z Załącznikiem „J” do MKS,
w szczególności dotyczy to układów i wyposażenia bezpieczeństwa (hamulce,
szerokość, średnica kół i opon, wnętrza kabiny, zbiorników, przewodów płynów
eksploatacyjnych itd.).
W homologacji to znalazlem ze uruchamianie recznego jest mechaniczne.
Dalej nie rozumiem dlaczego nie mozna tego zrobic.
Wczesniej wspomniany Stasiak powiedzial ze samochod nie moze byc wysposazony w dwa ham pomocnicze tzn: orginalny mechaniczny plus hydrauliczny.

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2009-12-31, 12:38

z hydraulicznym ręcznym w Hondzie zawsze będzie problem z uwagi na zapisy w załącznikach i regulaminach. Jak byś nie kombinował to zawsze znajdzie się jakiś sędzia co Cię nie przepuści.

Pomyśl o zastosowaniu innych zacisków/hamulców, to się wogóle nie rzuca w oczy. Ja mam z Civica Type Ra 7 gen (EP3), kosztowały ok 300pln do tego tarcze z Civica 1,4 7 gen (EU1) albo 7gena coupe (EM1) -mają rozstaw 4x100 i średnicę 259mm- około 140pln komplet. Do tego jakiś dobry klocek i nowe linki od ręcznego + duża wajcha w aucie i będzie po problemie. Raz że większy rozmiar hamulca, dwa że zaciski są świeże (max 7 lat)i działają prawidłowo. Mi blokuje na 205 R888 na suchym, czyli coś co ciężko zablokować.

tgame
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2008-12-09, 01:33

przez tgame » 2010-02-02, 23:39

nawet na kjsa moga dopuscic reczny hydrauliczny zrobiony zrobiony według ksiązki homologacyjnej danego auta, jednak czy to ma sens, aby przerabiac cały układ, żeby pojęździć wokół pachołków...? :P

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2010-02-03, 19:39

no tak, dla danego, które MIAŁO HOMOLOGACJĘ FIA. A CRX II gen nie miał. Poza tym nawet te co uzyskały homologację, bo był puchar czy startować miały w rajdach (o homologację występuje producent auta chyba) często nie miały ręcznego hydraulicznego nawet w homologacji.

tgame
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2008-12-09, 01:33

przez tgame » 2010-02-04, 01:36

sprawdz homologacje civca IV to raczej to samo, civic eg, ek ma homologowany reczny, ep tez

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2010-02-04, 14:54

to ,ze civic to taki wiekszy crx to nie znaczy ,ze to to samo. Ksiązka homologacyjna bardzo ściśle i dokładnie określa co i czego dotyczy itd

tgame
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2008-12-09, 01:33

przez tgame » 2010-02-05, 02:14

czyli w crx nie ma opcji zrobienia hydraulicznego recznego zgodnie z homolgacja, aby nikt sie nie przyczepi :)

Avatar użytkownika
Sebcio
Forumowicz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 2007-01-30, 00:21
Lokalizacja: Bytom

przez Sebcio » 2010-02-14, 22:59

Na śląsku nie dopuszczą do zawodów z samodzielnie przerobionym ręcznym sposobami domowymi.
Jedyna opcja to dokument homologacji hydraulicznego ręcznego.

Jeżeli chodzi o swap hamulców z VTI to koledzy mają zamontowane takie i też jest problem z rękawem.
Honda - jedyne słuszne rozwiązanie...
http://www.honda.asn.pl
http://www.sebcio.asn.pl

Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2010-02-15, 01:08

Sebcio napisał(a):Jedyna opcja to dokument homologacji hydraulicznego ręcznego.

A co to takiego?
:O

Avatar użytkownika
Malakko
Forumowicz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 2007-03-25, 19:40
Lokalizacja: Olsztyn

przez Malakko » 2010-02-16, 00:12

Sebcio napisał(a):Na śląsku nie dopuszczą do zawodów z samodzielnie przerobionym ręcznym sposobami domowymi.
Jedyna opcja to dokument homologacji hydraulicznego ręcznego.

Jeżeli chodzi o swap hamulców z VTI to koledzy mają zamontowane takie i też jest problem z rękawem.

A jakie to domowe sposoby?
Jak ktos ma frezarke itp, to zrobi sobie idealna kopie k-sport'a czy d2racing...

A dokumentu homologacji tego recznego nie bedzie miec ani jedno ani drugie, bo to nie reczny jest homologowany, lecz jego mozliwosc zamontowania w danym aucie.

Nie kupisz nigdzie homologowanego hydraulicznego hamulca recznego.

Calosc generalnie musi schludnie wygladac i byc zbylizonym do tego co na zdjeciu w homologacji samochodu.

  Poprzednia strona
Posty: 30   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Teraz jest 2024-04-28, 01:24