klatka
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 50   •   Strona 2 z 4   •   1, 2, 3, 4
Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2008-11-28, 19:10

wg załączników musisz mieć rurę ciągnioną (bezszwową) o przekroju 45x2,5mm albo 50x2mm lub odpowiednio większym.
DLa 50x2 znalazłem, że metr bieżący waży 2,37kg. Zakładając, że masz ok 13m rur wychodzi 30kg + podstawki.... wychodzi jakieś 33kg.... hmm to więcej niż myślałem 8)

Znalazłem też dla 45x2,5 jest jeszcze więcej bo 2,69 :cry:

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2008-11-28, 20:16

jak pomierzyłem auto to wyszło mi ok 25metrów rur.. wga coś koło 55kg.. z tym że na pałąk główny i boczny rury 48mm a reszta 42mm, klatka będzie rozbudowana tak żeby można było na czechach startować czyli muszą też być zastrzały do przednich kielichów..

Avatar użytkownika
letek
Forumowicz
 
Posty: 377
Dołączył(a): 2006-04-03, 14:50
Lokalizacja: Suwałki

przez letek » 2008-11-28, 22:33

Ja chciałbym poprosić o zdjęcia z obspawanej ceerki, nie chce wstawiać klatki bo jak pisaliście troche to waży. A pchać kase w samochód który bedzie startował tylko w kjs to dla mnie bez sensu. Przy okazji czy to prawda że ma zmienić sie regulamin kjs, że startować bedą mogły samochody całkowicie seryje? Dla mnei to troche nieprawdopodobne...

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2008-11-28, 22:46

Zastrzały do przodu to ciężka sprawa w CRX, przeszkadza silnik wycieraczek, dmuchawa itp, od strony kierowcy jeszcze da radę jakoś ale od pasażera kiepsko :nieok:

[ Dodano: 2008-11-28, 20:48 ]
Trela odradzał obspawania do KJSów itp. Nie warto twierdził. Obspawanie ma ten minus że ciężko to zabezpieczyć i wszędzie się pojawia z czasem rdza. Obspawać można do Rallycrossu, albo już typowo do Rajdów gdzie są skoki i ostra jazda po wybojach, a tam CRX nie ma wstępu z uwagi na brak homologacji. Lepiej zrobić bardziej rozbudowaną klatkę niż obspawywać.

[ Dodano: 2008-11-28, 20:49 ]
letek napisał(a):Przy okazji czy to prawda że ma zmienić sie regulamin kjs, że startować bedą mogły samochody całkowicie seryje?

Czyli co, zabronione pasy szelkowe, kierownice rajdowe itp, nie rozumiem? Skąd masz takie newsy?

Avatar użytkownika
w1c10
Forumowicz
 
Posty: 488
Dołączył(a): 2004-05-20, 21:10
Lokalizacja: Skwierzyna

przez w1c10 » 2008-11-28, 23:02

Arv napisał(a):
[ Dodano: 2008-11-28, 20:49 ]
letek napisał(a):Przy okazji czy to prawda że ma zmienić sie regulamin kjs, że startować bedą mogły samochody całkowicie seryje?

Czyli co, zabronione pasy szelkowe, kierownice rajdowe itp, nie rozumiem? Skąd masz takie newsy?


Koledzy nie róbmy offtopa, można założyć osobny temat o zmianach w regulaminie kjs na 2009 roku. Jak na razie to są wszystko plotki i nie ma się co denerwować bo ktoś coś tam napisał, regulaminu na razie brak tak, że trudno omawiać coś czego nie ma.

Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2008-11-28, 23:45

eXtreman napisał(a):Jeśli chodzi o zdjęca klatek, to widze że nei robiliści ich według załącznika J, niby nie jest to potrzebne bo i tak się nie staetuje w rajdzie.. Robiac klatke wg zał. J jest właśnie prolem z głównym pałąkiem bo musi on być od dołu do góry prosty i przy otwarciu drzwi nie powinien być widoczny..


"Pionowa część pałąka głównego powinna przebiegać jak najbliżej wewnętrznego obrysu nadwozia" cytat z zał. J
Nigdzie nie jest napisane że pionowa część pałąka głównego musi być prosta. Pierwszy raz słyszę szczerze mówiąc
:O

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2008-11-29, 14:06

"Pałąk główny (rysunek 253-1):
Konstrukcja rurowa jednoczęściowa, poprzeczna zbliżona do pionu
umieszczona w poprzek samochodu, bezpośrednio za przednimi fotelami."

W cytacie który przytoczyłeś chodzi o zarys wewnętrzny a nie o linie słupka patrząc na bok samochodu, a w CRX jes on od połowy pochylony do tyłu..

Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2008-11-29, 18:42

No ok eXtreman, ale ja Ci mówię że jesteś w błędzie. Źle i zbyt dosłownie interpretujesz ten zapis. Spójrz na mój pałąk główny, albo ARVa. I teraz przeczytaj zapis załącznika - czy nasz pałąk nie jest jednocześciowy, zbliżony do pionu, umieszczony w poprzek samochodu.
eXtreman napisał(a):będzie rozbudowana tak żeby można było na czechach startować czyli muszą też być zastrzały do przednich kielichów..

Czyli bez zastrzałów do kielichów nie wystartuję w Czechach? Pokaż mi jakis zapis regulaminu odnośnie tego bo inaczej nie uwierzę :szok:
:O

Avatar użytkownika
rafiki
Forumowicz
 
Posty: 208
Dołączył(a): 2006-07-30, 20:01
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

przez rafiki » 2008-11-30, 01:43

fajna taka klateczka tylko ile to kg dojdzie :cry:

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2008-11-30, 13:57

bezpieczeństwo najważniejsze rafiki. Poza tym na zakręty nigdy za wiele sztywności budy, a w 18letnim CRXie buda jest naprawdę miękka i się skręca mocno na zakrętach. Z klatką jest zupełnie inna jazda. Przynajmniej ja mam takie wrażenie, auto dużo lepiej reaguje na ruchy kierownicą i prowadzi się precyzyjniej...

Avatar użytkownika
Iron man
Moderator
 
Posty: 1728
Dołączył(a): 2004-03-22, 13:37
Lokalizacja: Olsztyn / Siedlce

przez Iron man » 2008-11-30, 14:03

Śmigać w kjsach czy na codzień można i bez klaty. Ale jak się chce do lasu albo na tor, to już rozsądek dyktuje żeby wstawić trochę rurek do środka :)
:O

Avatar użytkownika
cipsy123
Forumowicz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 2005-03-14, 22:00

przez cipsy123 » 2008-11-30, 18:30

moja z ireco

Avatar użytkownika
eXtreman
Forumowicz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2006-12-07, 22:56
Lokalizacja: Skoczów

przez eXtreman » 2008-11-30, 23:14

Ile Cię skasował Irek jeśli można wiedzieć i kiedy robiłeś tą klatke u niego ??

Avatar użytkownika
cipsy123
Forumowicz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 2005-03-14, 22:00

przez cipsy123 » 2008-12-01, 22:35

w lipcu cena 2500

Avatar użytkownika
piotrwicha
Forumowicz
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 2005-12-24, 11:10
Lokalizacja: PULAWY

przez piotrwicha » 2008-12-02, 00:33

tak sie spytam co zrobiłeś z szybem ze go nie masz?
dach jest równy?

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 50   •   Strona 2 z 4   •   1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Teraz jest 2024-04-28, 12:05