Ja jeżdżę na Uniroyal MS Plus 66 i sobie chwalę. Teść już ma 4 lata te opony do Hondy CRV i również zadowolony. Ale z doświadczenia wiem że każda nowa będzie dobra. Miałem kiedyś Kormorany i nowe też super się sprawdzały.
tylko patrząc na allegro to oponku używane w dobrym stanie i po cenie mają po 7lat ;/
Nowe znowu kosztują pare zł, więc zastanawiam się czy kupić nalewki nowe ok 100zł sztuka, czy za te pieniądze opony używane ok 6mm bieżnika 4 letnie.
Jak masz kupić tak stare opony to już lepiej chyba nowe nalewki... ale ja bym na oponie i szczególnie zimowej nie oszczędzał... To Twoje i innych bezpieczeństwo. Kupisz starą 4 letnią oponę i mimo to że będzie 6mm mięsa to będzie lipa bo już guma jest twarda i nie klei jak trzeba. Czasem lepiej sobie radzą nowe zwykłe letnie opony od starych zimówek. A skasować auto przez oszczędności to nie sztuka
No wiem,zwłaszcza ze autko służy tylko do Kjs-ów. Jeździłem po kielcach na nalewkach i dość dawały rade,a też uważam że 4 letnia guma to bezsens bo nie pracuje tak jak powinna. Z drugiej strony dla mnie zimówka to opona tylko na śnieg (dlatego rozważam zakup nalewki),która ma go odprowadzać. Przy mokrej nawierzchni nawet przy niskich temperaturach uważam miękki semi slick za dobre rozwiązanie np R1R
Sa teraz do kupienia np na allegro Profile deszczowe 189zł/sztukę jako alternatywa dla R1R, nie jeździł ktoś znajomy może na tym? Jak ogólnie takie bieżnikowane slicki się spisują,loteria?
[ Dodano: 2013-02-07, 22:29 ] bo zawsze r888 inwestuje a myslałem teraz kupić np 2x profile,czy maxsporty na wypróbowanie tylko pytanie czy warto w to inwestować?
Pacjentka: ED9 (wydmuszka z tyłu). Czy jest szansa, że R1R Z TYŁU na krótkich asfaltowych przejazdach lepiej się będzie spisywać niż Federal 595 RS-R? Bo ten Federal jest mimo wszystko twardą oponą, trudno dogrzać ją z tyłu, więc pomimo bogatszego bieżnika w R1R, to R1R paradoksalnie może spisywać się lepiej choćby ze względu na bardziej przyczepną (miękką) mieszankę? W tym dylemacie pomijamy inne opony, chodzi mi tylko o porównanie R1R vs Federal 595 RS-R na lekkim tyle CRX po suchym
Ale Ty kupiłeś 4 RS-Ry ostatnio, więc nieco tę zasadę złamałeś A co do kupna takich samych, to wiesz... Budżet mógłby nie wytrzymać kupna FZ-ów na przód, ale R1R na tył już mi coś poprawi Dobra, nie zaśmiecamy wątku już, dzięki za odpowiedzi