Jakie opony do KJS ?
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 169   •   Strona 9 z 12   •   1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-02-07, 18:17

Ja jeżdżę na Uniroyal MS Plus 66 i sobie chwalę. Teść już ma 4 lata te opony do Hondy CRV i również zadowolony. Ale z doświadczenia wiem że każda nowa będzie dobra. Miałem kiedyś Kormorany i nowe też super się sprawdzały.

Avatar użytkownika
KubsonNH
Forumowicz
 
Posty: 328
Dołączył(a): 2010-01-12, 14:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: EE8 & Rally ED9

przez KubsonNH » 2013-02-07, 18:59

tylko patrząc na allegro to oponku używane w dobrym stanie i po cenie mają po 7lat ;/
Nowe znowu kosztują pare zł, więc zastanawiam się czy kupić nalewki nowe ok 100zł sztuka, czy za te pieniądze opony używane ok 6mm bieżnika 4 letnie.

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-02-07, 21:38

Jak masz kupić tak stare opony to już lepiej chyba nowe nalewki... ale ja bym na oponie i szczególnie zimowej nie oszczędzał... To Twoje i innych bezpieczeństwo. Kupisz starą 4 letnią oponę i mimo to że będzie 6mm mięsa to będzie lipa bo już guma jest twarda i nie klei jak trzeba. Czasem lepiej sobie radzą nowe zwykłe letnie opony od starych zimówek. A skasować auto przez oszczędności to nie sztuka ;)

Avatar użytkownika
KubsonNH
Forumowicz
 
Posty: 328
Dołączył(a): 2010-01-12, 14:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: EE8 & Rally ED9

przez KubsonNH » 2013-02-07, 23:16

No wiem,zwłaszcza ze autko służy tylko do Kjs-ów. Jeździłem po kielcach na nalewkach i dość dawały rade,a też uważam że 4 letnia guma to bezsens bo nie pracuje tak jak powinna. Z drugiej strony dla mnie zimówka to opona tylko na śnieg (dlatego rozważam zakup nalewki),która ma go odprowadzać. Przy mokrej nawierzchni nawet przy niskich temperaturach uważam miękki semi slick za dobre rozwiązanie np R1R

Avatar użytkownika
sebas
Moderator
 
Posty: 7842
Dołączył(a): 2009-01-11, 23:53
Lokalizacja: Kielce

przez sebas » 2013-02-07, 23:25

Na mokrym śwetnie sobie radzą Markgumy w najmiększej mieszance :ok:

Avatar użytkownika
KubsonNH
Forumowicz
 
Posty: 328
Dołączył(a): 2010-01-12, 14:08
Lokalizacja: Kraków
Samochód: EE8 & Rally ED9

przez KubsonNH » 2013-02-07, 23:28

Sa teraz do kupienia np na allegro Profile deszczowe 189zł/sztukę jako alternatywa dla R1R, nie jeździł ktoś znajomy może na tym? Jak ogólnie takie bieżnikowane slicki się spisują,loteria? :razz:

[ Dodano: 2013-02-07, 22:29 ]
bo zawsze r888 inwestuje a myslałem teraz kupić np 2x profile,czy maxsporty na wypróbowanie tylko pytanie czy warto w to inwestować?

Avatar użytkownika
Jacques
Forumowicz
 
Posty: 585
Dołączył(a): 2006-02-17, 19:19
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: CRX ED9 Rally

przez Jacques » 2013-02-20, 22:16

Pacjentka: ED9 (wydmuszka z tyłu). Czy jest szansa, że R1R Z TYŁU na krótkich asfaltowych przejazdach lepiej się będzie spisywać niż Federal 595 RS-R? Bo ten Federal jest mimo wszystko twardą oponą, trudno dogrzać ją z tyłu, więc pomimo bogatszego bieżnika w R1R, to R1R paradoksalnie może spisywać się lepiej choćby ze względu na bardziej przyczepną (miękką) mieszankę? W tym dylemacie pomijamy inne opony, chodzi mi tylko o porównanie R1R vs Federal 595 RS-R na lekkim tyle CRX po suchym ;)

Avatar użytkownika
Dawca44
Forumowicz
 
Posty: 2394
Dołączył(a): 2006-08-06, 12:05
Lokalizacja: Góra (SPS)

przez Dawca44 » 2013-02-20, 22:39

nie mam porównania z rsr, ale startowałem głównie krótkie próby i przy dobrym doborze ciśnienia, R1R zawsze dawały rade :ok:
SPRZEDAM TANIO RESZTĘ CZĘŚCI Z ED9:

forum/viewtopic.php?t=45295

Avatar użytkownika
oryniak
Forumowicz
 
Posty: 163
Dołączył(a): 2011-01-14, 15:36
Lokalizacja: Wrocław

przez oryniak » 2013-02-21, 10:33

Jacques

Oczywiście że będzie lepiej pół Wrocławia na takim setupie śmiga nie wierze że nie zauważyłeś
"if in doubt, flat out" - Colin McRae 1968-2007

forum/viewtopic.php?t=65802

Avatar użytkownika
Jacques
Forumowicz
 
Posty: 585
Dołączył(a): 2006-02-17, 19:19
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: CRX ED9 Rally

przez Jacques » 2013-02-21, 10:47

Zauważyłem tylko u Luke'a, no ale to zrozumiałe, że CRX bardziej przyciąga wzrok ;)

Avatar użytkownika
oryniak
Forumowicz
 
Posty: 163
Dołączył(a): 2011-01-14, 15:36
Lokalizacja: Wrocław

przez oryniak » 2013-02-21, 10:48

Hehe Luke i EMG i Miedzio i Badam jak się już pojawi często latają na R1R z tyłu
"if in doubt, flat out" - Colin McRae 1968-2007

forum/viewtopic.php?t=65802

Avatar użytkownika
Jacques
Forumowicz
 
Posty: 585
Dołączył(a): 2006-02-17, 19:19
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: CRX ED9 Rally

przez Jacques » 2013-02-21, 10:55

Heh, no cóż... ;) Wynalazłem koło po raz drugi w takim razie :D

Avatar użytkownika
oryniak
Forumowicz
 
Posty: 163
Dołączył(a): 2011-01-14, 15:36
Lokalizacja: Wrocław

przez oryniak » 2013-02-21, 11:26

Zapamiętaj najważniejsze moim zdaniem: Jak ktoś cię klepie regularnie to się patrzy na jakiej oponie kolega śmiga i kupuje się takie same.
"if in doubt, flat out" - Colin McRae 1968-2007

forum/viewtopic.php?t=65802

Avatar użytkownika
Jacques
Forumowicz
 
Posty: 585
Dołączył(a): 2006-02-17, 19:19
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: CRX ED9 Rally

przez Jacques » 2013-02-21, 11:48

Ale Ty kupiłeś 4 RS-Ry ostatnio, więc nieco tę zasadę złamałeś ;) A co do kupna takich samych, to wiesz... Budżet mógłby nie wytrzymać kupna FZ-ów na przód, ale R1R na tył już mi coś poprawi ;) Dobra, nie zaśmiecamy wątku już, dzięki za odpowiedzi :)

Avatar użytkownika
oryniak
Forumowicz
 
Posty: 163
Dołączył(a): 2011-01-14, 15:36
Lokalizacja: Wrocław

przez oryniak » 2013-02-21, 11:51

mam 2 rsr :)
"if in doubt, flat out" - Colin McRae 1968-2007

forum/viewtopic.php?t=65802

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 169   •   Strona 9 z 12   •   1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Teraz jest 2024-04-28, 01:19