Kolektor do d16a9
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 4   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
letek
Forumowicz
 
Posty: 377
Dołączył(a): 2006-04-03, 14:50
Lokalizacja: Suwałki

Kolektor do d16a9

przez letek » 2009-01-20, 23:46

Przymierzam sie do wymiany kolektora wydechowego u mnie powinien być 4-2-1 a jest 4-1,
i teraz pytanie: co założyć?
http://allegro.pl/item533759607_kolekto ... c_crx.html
http://allegro.pl/item530946039_sportow ... r_4_1.html
http://allegro.pl/item530946820_sportow ... 4_2_1.html

Chce budować mocniejszą d16, ale jaki kolektor założyć, 4-1 czy 4-2-1. Samochód służy tylko do kjs, spalanie, głośność bez znaczenia, chce aby trochę silnik ożył, ważne aby samochód dobrze przyspieszał od dołu do samej góry. Nie piszcie że lepiej najpierw zrób to czy tamto. Narazie przygotowuje bude zawias hamulce, remontuje co sie da. Silnik chodzi super ale na przyszły rok o ile kryzys nie dopadnie to planuje remoncik, obrobienie głowicy troche regulacji, szperunek.

aha czy sciagnac sobie jakiegos megana z usa koszt kol to ok180$ +transport
gdzie jest najlepszy przyrost do ceny?

Avatar użytkownika
czingis
Moderator
 
Posty: 820
Dołączył(a): 2006-03-13, 02:01
Lokalizacja: Sheemanghoo

przez czingis » 2009-01-21, 01:21

z tego, co się orientowałem to kolektor 4-1 poprawi szczególnie górny zakres obrotów i w mojej opinii nadawałby się na ćwiarę. 4-2-1 poprawia Ci szczególnie średni zakres obrotów i w taki ja właśnie celowałem pod kajtki. Na hamowni niestety po założeniu samego kolektora nie byłem, tylko przed całym wydechem i po wydechu z kolektorem. Po przebiegu wykresu widać było wyraźnie, że w całym zakresie moc poszła do góry, podobnie jak niuty. to chyba tyle...

Avatar użytkownika
zwierzu_1986
Forumowicz
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 2008-04-19, 20:15
Lokalizacja: Gliwice

przez zwierzu_1986 » 2009-01-21, 01:38

Im więcej masz na coś czasu, tym większa szansa że nie zdążysz tego zrobić

Avatar użytkownika
letek
Forumowicz
 
Posty: 377
Dołączył(a): 2006-04-03, 14:50
Lokalizacja: Suwałki

przez letek » 2009-01-21, 09:17

No wiec do kajtków lepszy będzie, 4-2-1, ze względu na poprawę w całym zakresie. Z tego samego powodu zrezygnowałem dzięki IRONowi z b16. DOdatkowe pytanie czy dokladnie kolektor firmy pro-racing może dać coś, co spowoduje zmienę przebiegu wykresu? Dodam że dla poprawy, chce jeszcze założyć teraz jakiś dolot chyba K&N.

Posty: 4   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Teraz jest 2024-04-27, 22:34