piotrwicha napisał(a):eXtreman napisał(a):nagwintować odpowiednio niżej pręt wychodzący z amorka..
czyli od razu stracić gwarancje na amortyzatory.
czy nie da się kupić jakiegoś dobrego amortyzatora który by miał skrócony skok?
każdy kto zakłada b8 gwintuje pręt amora żeby bardziej ścisnąć sprężynę>?
piotrwicha napisał(a):Panowie jak sobie radzicie z problemem tego typu że ten amortyzator jest wielkości seryjnego, i po założeniu sprężyny krótszej na niego sprężyna nie jest odpowiednio ściśnięta (oryginalne zakładamy przy użyciu ściągacza krótsze daje rade bez) tak że samochód po podbiciu w górę pierw spada jak kamień dopiero gdy się amortyzator trochę schowa i powstanie docisk sprężyny amortyzator wraz z sprężyna zaczyna działać .tak więc wygląda to jak na seryjnych amortyzatorach
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości