Niskie 14s na 1/4 mili
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 43   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3
Avatar użytkownika
spurek
Moderator
 
Posty: 1192
Dołączył(a): 2008-09-20, 10:43
Lokalizacja: Poznań / Suchy Las

Re: Niskie 14s na 1/4 mili

przez spurek » 2009-06-19, 22:23

CezaR napisał(a):
spurek napisał(a):Witam. Szukałem na forum, ale nie mogę znaleźć czasu ed9 z hybrydą. Jestem ciekaw czy ktoś wie jaki czas na ćwiartkę może uzyskać z 140KM/158Nm d16z5. Znalazłem dwa czasy :

4.Majlo CRX D16Z5 150KM 800kg 14.15s Starachowice
5.QowaX CRX D16Z5 145KM 920kg 14,18s Starachowice

jakie sprzęgła i opony miały te dwa rexy? Czy skrzynie były seryjne?



dla zejścia z masy planuję wywalić cały tył, oraz boczki i fotel pasażera-ile można zyskać na takim zabiegu?
Dzięki za wszelka pomoc :)


Te pomiary nie były robione na TAGU i są nieco zaniżone.
Pooshkin z setupem głowica, kólka, wałki, drzwi laminat - ok 155 KM i ponad 170 Nm zrobił czas 14.596
na TAGU




Dzięki bardzo za konkretną odpowiedź-bardzo mi to pomogło i rozwiało wątpliwości
Ostatnio edytowano 2009-08-11, 23:23 przez spurek, łącznie edytowano 1 raz
I'm so JDM, my blood type is TypeR.

ED9-->ED9-->ED9 + EE8-->CH1 + EH6 + ED9-> CH1 + CG2 + RD2 + NA1

Avatar użytkownika
AciD-EF
Forumowicz
 
Posty: 205
Dołączył(a): 2006-07-22, 17:33
Lokalizacja: Poznań

przez AciD-EF » 2009-06-22, 09:22

d16z5T kute tloki i korby seria wtryski doladowanie 0,7b

na zwyklych laczkach 14,28 ET
na r888 14,215 ET

Avatar użytkownika
spurek
Moderator
 
Posty: 1192
Dołączył(a): 2008-09-20, 10:43
Lokalizacja: Poznań / Suchy Las

przez spurek » 2009-06-22, 09:41

No pogratulować :) Jak tam się wczoraj spisały rex'y n/a ? Coś wyników nie mogę znaleźć ;/
I'm so JDM, my blood type is TypeR.

ED9-->ED9-->ED9 + EE8-->CH1 + EH6 + ED9-> CH1 + CG2 + RD2 + NA1

Avatar użytkownika
czarna mamba
Forumowicz
 
Posty: 539
Dołączył(a): 2005-09-07, 12:08
Lokalizacja: MAMBA Garage

przez czarna mamba » 2009-06-22, 11:09

AciD-EF napisał(a):d16z5T kute tloki i korby seria wtryski doladowanie 0,7b

na zwyklych laczkach 14,28 ET
na r888 14,215 ET


uuu
to musisz odchudzic mocno fure ... 13,6 spokojnie do ogarniecia przy 0,5 na t1r
a na tej aparaturze przy 0,7 to niskie 13 dasz rade


ps jak masz kucizne to laduj wiecej :ok:
2006 - 13,1s CRX 790kg 0,5b
2007 - 12,5s cvc street KoE
2008 - 12,4s rekord PL FWD street
2010 - 11,0s rekord PL RWD street
2010 - 1:15:2 rozeta - 3cim na śmietniku ;)
BHW racing

Avatar użytkownika
AciD-EF
Forumowicz
 
Posty: 205
Dołączył(a): 2006-07-22, 17:33
Lokalizacja: Poznań

przez AciD-EF » 2009-06-22, 11:53

na seryjnych wtryskach nie ma co wiecej ladowac bo i tak nie wydola
mam nadzieje ze do nastepnego razu juz bede mial wtryski i bede po strojeniu :) to wtedy bede juz ladowac ostro

mam caly tyl wywalony a wiecej nie odchudzam bo ja tym na codzien sie poruszam :D

[ Dodano: 2009-06-22, 12:00 ]
a na tej aparaturze przy 0,7 to niskie 13 dasz rade


niskie 13 to robil mack i merfi albo byly apolo woz wiec watpie zebym ja wyciagnol tyle na tym paliwie

[ Dodano: 2009-06-22, 12:03 ]
spurek napisał(a):Coś wyników nie mogę znaleźć ;/

www.streetracingpoznan.tk poszukaj tam

Avatar użytkownika
spurek
Moderator
 
Posty: 1192
Dołączył(a): 2008-09-20, 10:43
Lokalizacja: Poznań / Suchy Las

przez spurek » 2009-06-22, 12:22

no szukałem i szukam i są tylko z pierwszej edycji, gdzieś widziałem na HTP plik z wynikami, ale czekam aż się pojawi na stronie :)
I'm so JDM, my blood type is TypeR.

ED9-->ED9-->ED9 + EE8-->CH1 + EH6 + ED9-> CH1 + CG2 + RD2 + NA1

Avatar użytkownika
czingis
Moderator
 
Posty: 820
Dołączył(a): 2006-03-13, 02:01
Lokalizacja: Sheemanghoo

przez czingis » 2009-06-22, 13:54


Avatar użytkownika
spurek
Moderator
 
Posty: 1192
Dołączył(a): 2008-09-20, 10:43
Lokalizacja: Poznań / Suchy Las

przez spurek » 2009-06-22, 15:08

thx czingis. Myślałem, że już są może ujęte w tabeli tak jak ostatnio :)
I'm so JDM, my blood type is TypeR.

ED9-->ED9-->ED9 + EE8-->CH1 + EH6 + ED9-> CH1 + CG2 + RD2 + NA1

Avatar użytkownika
Miniol
Forumowicz
 
Posty: 599
Dołączył(a): 2008-11-24, 23:10
Lokalizacja: Poznań

przez Miniol » 2009-08-09, 02:10

na jakich oponach startował ten rex co wykręcił lepszy czas od Apola "barbie" ??
zna ktoś tego rexa i czy ma swój temat na tym forum?

za wszelkie info wielkie dzięki :poklony:
Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.

Avatar użytkownika
mack1111
Forumowicz
 
Posty: 1044
Dołączył(a): 2006-03-19, 19:45
Lokalizacja: Zielona Góra

przez mack1111 » 2009-08-09, 10:48

o mój ci chodzi?? ja startowałem na t1r 195/50 15
## 312KM 356 NM 1.2 bar "best ET 12.308"##

Avatar użytkownika
Świetlisty
Forumowicz
 
Posty: 191
Dołączył(a): 2006-06-16, 10:13
Lokalizacja: Poznań

przez Świetlisty » 2009-08-09, 11:21

Miniolowi chyba chodzi o gabeczka, forum/profile.php?mode=viewprofile&u=2459
Z tego co pamiętam miał er ósemki
Pozdro

Avatar użytkownika
Miniol
Forumowicz
 
Posty: 599
Dołączył(a): 2008-11-24, 23:10
Lokalizacja: Poznań

przez Miniol » 2009-08-09, 11:51

mack1111 napisał(a):o mój ci chodzi?? ja startowałem na t1r 195/50 15


z tego co pamiętam z pierwszej edycji to masz dmuchniętego rexa a mi chodzi o N/A co w drugiej klasie startowały ;)

BTW jak spisywały się Twoje t1r? zastanawiam się pomiędzy T1r a r888 na zawody ale slyszałem że r888 nie spisują się za dobrze na Torze Poznań chciałbym usłyszeć komentarze osób które startowały i na tym i na tym :)

z góry Dziękuje :ok:
Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.

Avatar użytkownika
mack1111
Forumowicz
 
Posty: 1044
Dołączył(a): 2006-03-19, 19:45
Lokalizacja: Zielona Góra

przez mack1111 » 2009-08-09, 12:50

mysle ze do N/a wystarczy ci spokojnie T1r na 0.5 bara t1r jeszcze sie sprawdzały :) r888 to oponki raczej tylko na wyscigi-> ja miałem upuszczone cisnienie w kolach na 1.4-1.5 i troche lepiej kleily niz normalnie na 2.0 bar. ale i takie na nastepny sezon sprawie sobie r888 lub r1r
## 312KM 356 NM 1.2 bar "best ET 12.308"##

Avatar użytkownika
Miniol
Forumowicz
 
Posty: 599
Dołączył(a): 2008-11-24, 23:10
Lokalizacja: Poznań

przez Miniol » 2009-08-09, 14:38

Myślę że nie ma sensu zakłądać nowego tematu a sprawa wygląda następująco:

przed chwilą przeczytałem na forum iż przy skróceniu skrzyni L3 z fd 3,888 na fd 4,250 z concerto wydłuża się czas na starcie od 0-100 w związku z wcześniejszym wbiciem trójki :szok:

Troche wydaje mi się to dziwne (gdyż czas powinien się poprawić zakładając że kierowca dobrze ogarnia swoje auto i szybko zmienia biegi) ale chciałbym przeczytać wasze opinie na ten temat i przy okazji dowiedzieć się jaka może być poprawa czasu na 1/4mili po skróceniu FD tak jak wcześniej wspomniałem (dodaje iż rozglądałem się za takim tematem i nie mogłem znaleść) i jeżeli są jakieś osoby które empirycznie tego doświadczyły i mają potwierdzone czasmi chętnie poczytałbym co mają do powiedzenia

Pozdro all :)
Czasami na drodze spotyka sie szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawde.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić.

Avatar użytkownika
foxbox
Forumowicz
 
Posty: 1102
Dołączył(a): 2008-11-16, 23:27
Lokalizacja: Warszawa

przez foxbox » 2009-08-13, 18:15

Miniol, a temat ktory czytales, niebyl przypadkiem o krotkiej skrzynii przy silniku doladowanym ? Bo pamietam, ze wtedy krotka skrzynia tracila sens na 1/4

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 43   •   Strona 2 z 3   •   1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Teraz jest 2024-04-28, 08:24