Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez keiroLL » 2013-03-18, 15:42
przez aderro » 2013-03-21, 20:36
przez KubsonNH » 2013-05-02, 01:04
przez Dawca44 » 2013-05-02, 15:39
przez keiroLL » 2013-05-14, 15:38
przez Dawca44 » 2013-05-14, 17:40
przez aderro » 2013-05-14, 18:39
przez oryniak » 2013-05-28, 10:03
przez aderro » 2013-06-04, 17:13
przez keiroLL » 2013-06-28, 00:34
przez aderro » 2013-07-29, 13:17
przez ziombel » 2013-07-31, 13:04
przez Dawca44 » 2013-08-05, 22:07
przez KubsonNH » 2013-08-19, 23:50
przez oryniak » 2013-09-10, 23:06
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości