Dodam że Ci którzy nie startują też sa jak najbardziej mile widziani, przyjada Rexami , ładnie sie ustawią pogadają pooglądają inne rexy, wieczorem jakies piwo, dobrze kombinuje ?
Ja to pojadę w grupie Sport. Doczytałem też, że liczy się data rozpoczęcia produkcji danego modelu, a nie danego egzemplarza, więc każdy CRX II gen powinien się kwalifikować, bo nawet EE8 zaczęto produkować w 89. To że u nas data rejestracji jest zazwyczaj 90 91 lub 92 nie powinno być problemem.
Z wikipedii:
In September 1989 Honda also added the 1595 cc B16A VTEC engine to the lineup outside of America. The VTEC engine used Variable Valve Timing and Lift to provide increased power in the high rev range, while still allowing low fuel consumption and better idling at low RPMs. The B16A produced 150 bhp (112 kW; 152 PS) in the European 1.6i-VT model (where the engine bore the designation B16A1) and 157 bhp (117 kW; 159 PS) in the JDM SiR model. The CR-X was the second car to receive a VTEC engine, shortly after the Integra, although the CR-X was more popular and common.
Napisałem do organizatora w sprawie oddzielnej klasy, oto odpowiedz:
Witam,
Tworzenie oddzielnych klas nie jest przewidziane. Oficjalna klasyfikacja przeprowadzana jest wedle grup i klas zawartych w regulaminie.
W przypadku jakiejś większej zorganizowanej akcji możemy ewentualnie udostępnić wyselekcjonowane odpowiednio wyniki, ale na tym nasza rola jako Organizatorów się kończy. Ewentualne nagrody, klasyfikacja itd. w takiej dodatkowej "klasie" leży już po stronie zainteresowanych.
Więc nie ma się co spinać na 10 aut:) mamy normalnie klase.
Mi zależało na oddzielnej klasie zeby innym pucharów nie zabierać, bo z doświadczenia wiem że były o to zgrzyty w 2009 roku
Trudno wymieciemy klase i tyle
Mi zależało na oddzielnej klasie zeby innym pucharów nie zabierać, bo z doświadczenia wiem że były o to zgrzyty w 2009 roku Trudno wymieciemy klase i tyle
a jeśli to czytają organizatorzy...?
nie dopuszczą nas
kooloo,
No ja jak najbardziej jestem za i już zapisany - czasem zdarza mi się nie wchodzić przez kilka dni na forum bo trochę zalatany jestem
Ogólnie skoro będzie tyle rexów szykuje się godna rywalizacja:) a przejazd toru.... ło... bajka
Ja napisałem w zgłoszeniu że jeśli będzie więcej CRXów mogą pomyśleć o przeniesieniu nas do klasy Sport (do 1600) - mimo że nie mamy klatek itd.
Póki co pozostaje czekać na akceptacje zgłoszeń
Witam.
Jako że nie brałem nigdy udziału w tego typu imprezach (a chciałbym spróbować ) ,mam pytanie odnośnie pkt. 10.a załącznika nr 2 - badanie techniczne, które brzmi:
"identyczne koła (obręcz i opona) na każdej osi"
Jak to się ma w rzeczywistości? Mocno się tego trzymają? Wszyscy latacie na takich samych kapciach,czy np. przód r888, tył inna para i też puszczają?
Pzdr