CRX vs. Corrado g60
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 52   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4
Avatar użytkownika
Mariusz90r
Forumowicz
 
Posty: 727
Dołączył(a): 2008-05-24, 17:35
Lokalizacja: Bytom

przez Mariusz90r » 2010-02-21, 08:57

Mario. napisał(a):Korek waży ok 1160kg,więc stosunek mocy do masy jest podobny.Zakładając że ed9 i g60 są zdrowe,będą szły podobnie....jednak przy wyższych prędkościach te 30-35KM pozwoli na troche więcej...


No jakby Ci to powiedzieć.... tak niestety (dla właścicieli Corrado) nie jest, na praktycznie każdym biegu mu wkładasz, nie wiem tylko jak się ma sprawa na 5 ale do 4 cały czas się oddalamy. Ogólnie to sam byłem wyznawcą przeliczników i tego że wyższa moc>mniejsza moc, ale edek zweryfikował moje poglądy na ten temat i te 124koniki naprawdę dają rade :ok:

dziduh napisał(a):tak dla porownania bralem sie z calibra 2.0 16 150km i tez sporo wazy ok. 1200kg i na trojce zawsze mnie dochodzila i albo razem na mete wjezdzalismy albo calibra pierwsza a tam jest dluga skrzynia wiec przelozenia tez swoje robia..


Tak dla porównania to właśnie z takiej Calibry zrobiłem wiatrak. Moim całkowicie seryjnym ED9. Więc albo tamta Calibra z którą się brałeś była jakaś super zdrowa, albo wymień filtry w Twoim, bo może coś go przytyka ;)
Była Honda CRX ED9
Jest Audi A4 1.8T :)

Avatar użytkownika
Smiecho
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2010-02-21, 18:08

przez Smiecho » 2010-02-21, 18:30

Blondynex napisał(a):objechałem g60 przed remontem silnika, tyle w temacie :razz:


Kolega Krzysio zapomniał podać kilku istotnych szczegółów.. W prawdzie objechał moje corrado, ale:

1. corek miał dojechany kompresor i dmuchał zaledwie 0,3 bar (na seryjne 0,7) co dawało moc nie większą niż 120-125 km przy masie ok 200 kg większej od masy crx'a
2. corek startował na bardzo szerokich kołach (16x9") które nadają się bardziej do lansu niż ćwiartki

Poza tym życie to nie tylko ćwiartka.. Ja wiem przynajmniej, że posiadałem auto którego nie spotyka się na co dzień jadąc do sklepu po bułki i że to auto coraz szybciej staje się autem kultowym..

btw, co tu koniować się mocami rzędu 200km jak w co drugim większym mieście można dostać baty od chociażby poddłubanego seicento..

"tyle w temacie :razz:"

Avatar użytkownika
Krychu
Forumowicz
 
Posty: 2658
Dołączył(a): 2005-07-01, 19:16

przez Krychu » 2010-02-21, 18:40

jaki żal, rejestrowac sie po to by sie tlumaczyc.
miales padniety kompresor i nieodpowiednie kola to trzeba bylo sie nie scigac, proste
Jedzie tir, a w środku świr.

Avatar użytkownika
Blondynex
Forumowicz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 2009-04-27, 14:03
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

przez Blondynex » 2010-02-21, 18:45

Hehe spoko, tylko odkąd kupiłem rexa to słyszałem ze on tak Hu.... jedzie.Wiec nie miałem wyjścia i trzeba było się w końcu spróbować ;) Ja nikomu pod maskę nie zaglądałem i nie wiem komu ile pompuję ale żeby nie było niejasności to jak dobrze pamiętasz to ja jechałem na przestawionym rozrządzie :diabeleknie: ale co ja będę tu zaśmiecał forum, można przecież się spotkać i pogadać ja za starych dobrych czasów no i odebrać w końcu coś... ;)

czakejro
 

przez czakejro » 2010-02-21, 19:13

edek 1.6 N/A

corado - 1.8 doładowany

myśle że to co napisałem wyżej tłumaczy posiadaczą corrado wszystko i w temacie pozamiatane. Nawet zakładając że idą podobnie (a wiadomo że Ceerka idzie lepiej) to posiadacze corrado powinni wstydzić się że ich doładowane 1.8 nie jade daje rady 1.6 N/A. wszysto w temacie : )

Avatar użytkownika
Abaddon
Forumowicz
 
Posty: 719
Dołączył(a): 2009-02-24, 20:08
Lokalizacja: Sędziszów

przez Abaddon » 2010-02-21, 19:58

prawdę mówiąc to nie ma co się licytować co lepsze bo i skorek i nasze rexiki mają swoje plusy i minusy ;) i tak jest z każdym autem, nie ma co się kłócić, a co do pana z aukcji to żeby się nie zdziwił jak go skilluje niepozorny edek na mieście :rotfl:
Turbo Pomarańcza http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=17&t=36957

https://www.facebook.com/grassygarage !! ;)

Avatar użytkownika
kaczorzgr
Forumowicz
 
Posty: 845
Dołączył(a): 2008-02-21, 21:16
Lokalizacja: Zgierz

przez kaczorzgr » 2010-02-21, 20:26

Abaddon, dobrze gada, dajcie mu wódki :)
"Są tylko 3 prawdziwe sporty: walki byków, alpinizm, automobilizm. Reszta to tylko gry..."
E.Hemingway

Avatar użytkownika
skowronPL
Forumowicz
 
Posty: 370
Dołączył(a): 2009-05-24, 23:02
Lokalizacja: Olsztyn

przez skowronPL » 2010-02-21, 21:43

nie dość ze wnetrze robione na jedno kopyto to jeszcze kolory jak w krematorium.

crx to puszka a korek to klocek... nie zapominajmy o tym ;]
...D series inside...

kirek55
Forumowicz
 
Posty: 772
Dołączył(a): 2009-09-16, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk

przez kirek55 » 2010-02-21, 21:49

Co tu gadać, niech wystawią fure o tej samej pojemności, co vw zrobiło z pojemności 1.6 - silnik do wózka inwalidzkiego :rotfl: od kiedy honda ma dwa wałki ? oni wtedy dopiero z silnika parowego wychodzili :rotfl2:

Avatar użytkownika
dawidcrx2
Forumowicz
 
Posty: 1123
Dołączył(a): 2007-09-30, 22:05
Lokalizacja: ZGY!

przez dawidcrx2 » 2010-02-21, 21:52

latalek korkiem 1.8 16v kr powiem tak przyjemnie nawet to jedzie :) ale nie ma szanc do crx'a
CRX B18C T

https://www.facebook.com/Dawidcrx2-Garage-418968548231652/

Mario.
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2009-01-07, 22:33
Lokalizacja: 3miasto

przez Mario. » 2010-02-21, 21:55

No jakby Ci to powiedzieć.... tak niestety (dla właścicieli Corrado) nie jest, na praktycznie każdym biegu mu wkładasz, nie wiem tylko jak się ma sprawa na 5 ale do 4 cały czas się oddalamy. Ogólnie to sam byłem wyznawcą przeliczników i tego że wyższa moc>mniejsza moc, ale edek zweryfikował moje poglądy na ten temat i te 124koniki naprawdę dają rade :ok:

Może jeszcze raz Ci napisze......mówię o 2 SERYJNYCH ZDROWYCH autach...crx 124 KM i korek 160KM...będą szły podobnie,chyba że pół długości to dla Ciebie masakra.

Sam mam jako trzecie auto edka(Corrado mi się nie podoba,żeby było jasne) bo jako młody chłopak zawsze chciałem go mieć,zamiast znaczków,rybek,czy komiksów :rotfl:
Pisanie że edek zje korka,albo korek edka to przesada.Jeżeli tak jest to jeden albo drugi jest mocno zmęczony,albo kierowca nie ogarnia.
Zawsze jest tak,że czym się nie jeździ to wydaje się że jest się szybszym niż te teoretycznie troszkę szybsze auta ;)
Swoją drogą znaleźć korka g60 trzymającego serię to jak znaleźć igłę ee8 za 5k.
Nie ma co się spinać i podniecać,jedno i drugie auto jest fajne....jednemu podoba się to innemu tamto....


pozdrawiam

Avatar użytkownika
leczero
Forumowicz
 
Posty: 160
Dołączył(a): 2009-08-31, 19:44
Lokalizacja: dolnyslask

przez leczero » 2010-02-22, 19:47

ja scigalem sie swoim ed9 d16a9 z 87' z corrado g60 i powiuem tak szczerze do 150 kmh (konczyla sie ulica :)) to corrado bylo przedemna o dlugosc maski . z tym ze tak corrado ma duzo krotsze biegi jak ja jechalem 80 kmh na 2 biegu i chcialem jescze pociagnac do prawie 100kmh to corrado zapinalo juz 3 i odchodizlo ale jak ja zapiolem 3 bieg to dochodzielm go i na trojece do 150 sie bujnelem i corrado bylo tak 1 metr przedemna takze tak bylo w moim przypadku . honde mam w maire zdrowa ale scigac to sie nie scigam jakos czesto wiec moze dlateogo nie wygralem;d
Obrazek

Avatar użytkownika
Krzyh00
Forumowicz
 
Posty: 3115
Dołączył(a): 2007-02-18, 15:17
Lokalizacja: Koszalin

przez Krzyh00 » 2010-02-22, 21:25

biegi ma pewnie dluzsze tylko sie nizej kreci ;)

Avatar użytkownika
baza
Forumowicz
 
Posty: 679
Dołączył(a): 2004-09-27, 16:35
Lokalizacja: Żywiec

przez baza » 2010-02-22, 21:49

DOlny zakres obrotów ma duuuuuuuużo lepszy,wiadomo moment robi swoje ale ja jak się wkręcałem na tyle żeby się fałda przełączyłą to już odjeżdżałem w ciul.
EG5>EG2>EG2 B16B>EP2 SPORT>CH1 TypeR

Avatar użytkownika
Rafał.M
Forumowicz
 
Posty: 282
Dołączył(a): 2009-06-03, 12:47
Lokalizacja: Legionowo

przez Rafał.M » 2010-02-22, 23:12

Przed kupnem Rexa śmigałem G60 i szczerze mówiąc zapierdzielał ładnie ale gdy miałem już rexa doszedłem do wniosku, że honda idzie lepiej..Może dlatego, że corrado jest takie toporne w środku w porównaniu do hondy. Poza tym VW jest cięższe, więc jest zupełnie inne wrażenie w czasie jazdy. osobiście nie miałem okazji się złapać z G60 więc nic poza moim doświadczeniem z jazdą VW powiedzieć nie mogę ;)
Ale całkiem przyjemny i fajny dupowóz ;)
Powered By CarClinic - http://www.carclinic.com.pl/

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 52   •   Strona 3 z 4   •   1, 2, 3, 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Teraz jest 2024-04-28, 00:24