sliki na 1/4
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 13   •   Strona 1 z 1
Avatar użytkownika
Krzyh00
Forumowicz
 
Posty: 3115
Dołączył(a): 2007-02-18, 15:17
Lokalizacja: Koszalin

sliki na 1/4

przez Krzyh00 » 2010-06-04, 22:59

mam rozkmine, chcialbym sobie zmontowac dwie 13" na 1/4 tylko, praktycznie chcialem juz brac R888 185/60/13 ale znalalem cos takiego:

http://moto.allegro.pl/item1058730344_slicki_sliki_13_yokohama_advan_200_50_13.html

cena calkiem dobra, tylko nie wiem jaki jest przelicznik wysokosci i szerokosci w stosunku do opon drogowych no i czy nie beda zbyt dobrze kleic jak na okolice 170 koni w rexie. ktos ma jakies doswiadczenia? moze jakies inne gumki?

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2010-06-04, 23:37

Arvid na slikach śmiga, możesz go popytać skąd wytrzasnął swoje BF Goodrich.
http://img175.imageshack.us/img175/771/ ... ct0099.jpg
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
Krzyh00
Forumowicz
 
Posty: 3115
Dołączył(a): 2007-02-18, 15:17
Lokalizacja: Koszalin

przez Krzyh00 » 2010-06-04, 23:39

arvid ma auto pod zakrety, mi chodzi o 2 koła tylko na prostą w rozmiarze max 13" ;)

Mario.
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2009-01-07, 22:33
Lokalizacja: 3miasto

przez Mario. » 2010-06-04, 23:40

To samo akurat przeglądam :) brałbym 200/50/13,masz ok 47,5mm mniejszą średnicę koła w stosunku do serii,a to daje prawie 9% różnicy,czyli 9% krótsze biegi....taka hybryda bez wyjmowania skrzyni :)
Z drugiej strony 200tki to chyba trochę za dużo na taką moc.Kiedyś czytałem że optymalna szerokość przy slickach do rexa to 180-185.

Avatar użytkownika
Krzyh00
Forumowicz
 
Posty: 3115
Dołączył(a): 2007-02-18, 15:17
Lokalizacja: Koszalin

przez Krzyh00 » 2010-06-04, 23:42

no wlasnie obawiam sie zmuły powyzej 100km/h

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2010-06-04, 23:42

Krzyh00, wiem ale może u jego dostawcy znajdziesz inne rozmiary ;)
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
polkar
Administrator
 
Posty: 3938
Dołączył(a): 2005-04-15, 12:51
Lokalizacja: z Polski
Samochód: del Sol

przez polkar » 2010-06-05, 00:24

Nie bedzie zamuły, bo bedziesz miał mniejsza srednicę.
Bierz to bez zastanawiania
HOTMOT.pl

Avatar użytkownika
Snyka
Moderator
 
Posty: 1287
Dołączył(a): 2004-09-12, 23:45
Lokalizacja: POZNAŃ

przez Snyka » 2010-06-05, 04:13

200/50R13 - 530mm
195/50R15 - 575mm

Avatar użytkownika
Cień696
Forumowicz
 
Posty: 2054
Dołączył(a): 2006-05-12, 15:06
Lokalizacja: Zamość

przez Cień696 » 2010-06-05, 12:09

a w street bedziesz mógł latac na takich slickach?
chyba ze i tak chcesz latac w dragu
na niektorych imprezach dopuszczaja w street tylko na oponach z homologacja drogowa a takie maja tylko r888 (tzn sa tez inne ale nie tak pelne slicki )
SPRZEDAM!
Części z CRX / ITR / CTR - Swapy b18 / k20 /
mozemy wstawic takze w rozne budy
potrzebujesz czegos to smialo pytaj ;)
784-933-899

Avatar użytkownika
Arv
Forumowicz
 
Posty: 1041
Dołączył(a): 2004-03-23, 01:20
Lokalizacja: W-wa Białołęka

przez Arv » 2010-06-10, 15:26

slicka dużo ciężej zagrzać niż R888, a nierozgrzany klei gorzej niż drogowa opona. A nie zawsze można spalić porządnie laka (co kiepsko rozgrzewa slicka) przed startem. Jeśli chcesz slicki to kup koniecznie jakieś miękkie!! No i jeśli mają być używki to max 2 lata, chociaż to już kicha jest, powyżej roku bym nie brał, bo slicki się dużo szybciej starzeją niż zwykłe. Najlepiej byłoby kupić slicki typowo dragowe, są lekkie szybko się rozgrzewają itepe...

Avatar użytkownika
*KOZI*
Forumowicz
 
Posty: 149
Dołączył(a): 2004-08-09, 21:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

przez *KOZI* » 2010-06-19, 16:17

A czemu w ogóle na 1/4 duzo ludzi jeździ na 13'? Auto wtedy lepiej przyspiesza? lepiej niż na 15'?
vtec...:)

Avatar użytkownika
Krychu
Forumowicz
 
Posty: 2658
Dołączył(a): 2005-07-01, 19:16

przez Krychu » 2010-06-19, 17:24

no pewnie ze lepiej - lzejsze kola
Jedzie tir, a w środku świr.

Avatar użytkownika
czingis
Moderator
 
Posty: 820
Dołączył(a): 2006-03-13, 02:01
Lokalizacja: Sheemanghoo

przez czingis » 2010-06-19, 20:22

Krychu napisał(a):no pewnie ze lepiej - lzejsze kola

IMO przede wszystkim można skrócić sobie skrzynię, jeśli mamy mniejszy obwód koła od seryjnego. Z lekką 15' można zrobić podobny myk i poszukać 195/45/15.

Posty: 13   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Teraz jest 2024-04-27, 23:47