Crx najszybsza honda w open class w WTA 2012
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 19   •   Strona 1 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
Robs
Forumowicz
 
Posty: 173
Dołączył(a): 2008-08-24, 22:05
Lokalizacja: Poznań

Crx najszybsza honda w open class w WTA 2012

przez Robs » 2012-10-08, 19:17

Info jako ciekawostka.Crx najszybszą hondą w World Time Attack w klasie open i drugą! w klasie uwzględniając klasę Pro.

http://www.youtube.com/watch?v=TiPZ1dBdS1Y

http://www.youtube.com/watch?v=tc14eJGMYD0

http://www.worldtimeattack.com/index.ph ... 2-results/

http://www.street-cover.com/2012/world- ... day-2.html
Performance ... second

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2012-10-08, 20:02

Zapierdala niemiłosiernie :zaskoczony: Szukałem specyfikacji ale nic konkretnego nie udało mi się znaleźć poza tym, że w środku siedzi wolnossące K26.

Za to trafiłem na inny ciekawy filmik, podczas okrążenia puszcza górny wahacz Skunk2:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... oIdk#t=28s
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
Daniel's
Forumowicz
 
Posty: 1636
Dołączył(a): 2009-05-19, 13:15
Lokalizacja: Częstochowa

przez Daniel's » 2012-10-08, 20:05

a nie czasem k24??

Avatar użytkownika
Bonczek
Moderator
 
Posty: 2805
Dołączył(a): 2005-09-22, 11:37
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: ED9 K20

przez Bonczek » 2012-10-08, 20:09

Ale dzik :D

Avatar użytkownika
Ptasior
Forumowicz
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 2007-09-19, 17:46
Lokalizacja: WGM
Samochód: Subaru

przez Ptasior » 2012-10-08, 20:11

Daniel's napisał(a):a nie czasem k24??

zapewne tak, tylko ze strokerem na jakieś 2.6l czyli tak zwane K26
1. Najpierw zrób karoserie,
2. Potem zadbaj o zawieszenie i hamulce,
3. Teraz dopiero możesz modzić silnik.
EE8 -> Subaru GF8 -> ED6 + BB9 -> Subaru GRF
http://www.youtube.com/watch?v=OwwaZjWcMOE

Avatar użytkownika
Robs
Forumowicz
 
Posty: 173
Dołączył(a): 2008-08-24, 22:05
Lokalizacja: Poznań

przez Robs » 2012-10-08, 21:06

Więcej o imprezie można poczytać na rodzimym blogu:
http://staryjaponiec.blox.pl/2012/08/14 ... -2012.html

Speca nie znalazłem,i raczej nigdzie w sieci nie ma nic, poza tym że to k25 i waży 820kg “wet with the driver”. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

http://www.worldtimeattack.com/index.ph ... hty-mouse/

Auto wymiata.Najszybsze wolnossące,fwd w klasie.
Zostawiło w tyle wiele szybkich aut w tym też z klasy Pro :poklony:

Bonczek napisał(a):Ale dzik :D


Będzie K ? :rotfl:
Performance ... second

Avatar użytkownika
tsj
Forumowicz
 
Posty: 626
Dołączył(a): 2009-07-14, 15:56

przez tsj » 2012-10-09, 11:33

No widać jak daleko jesteśmy w tyle w przygotowaniu aut do sportu ...

Na pewno ciekawym crx jest to z UK time attack
http://www.speedhunters.com/2012/07/the ... ivic-pt-2/

Avatar użytkownika
Robs
Forumowicz
 
Posty: 173
Dołączył(a): 2008-08-24, 22:05
Lokalizacja: Poznań

przez Robs » 2012-10-09, 19:10

tsj napisał(a):
Na pewno ciekawym crx jest to z UK time attack
http://www.speedhunters.com/2012/07/the ... ivic-pt-2/


Bandyta! :zaskoczony: :razz:

Z tym przygotowaniem aut do sportu nie było by tak źle gdyby ... były profi imprezy typu time attack. Był raptem jeden sezon na torze poznań,a już w następnym... :dupa:
Performance ... second

Avatar użytkownika
vrus
Forumowicz
 
Posty: 1133
Dołączył(a): 2008-05-13, 14:05
Lokalizacja: Zabrze

przez vrus » 2012-10-09, 19:44

tsj napisał(a):No widać jak daleko jesteśmy w tyle w przygotowaniu aut do sportu ...

Na pewno ciekawym crx jest to z UK time attack
http://www.speedhunters.com/2012/07/the ... ivic-pt-2/


tam zawiecha to koszt swapa na k20 w polsce, a to pewnie 1/4 ceny takiego rex'a, uwazam ze takie cos w polsce nie powstanie nigdy albo jeszcze bardzo długo nie, bo koszt to mysle ze na lajcie przekracza 50 - 60k a na to mało kto z pasjonatow moze sobie pozwolic

Avatar użytkownika
Robs
Forumowicz
 
Posty: 173
Dołączył(a): 2008-08-24, 22:05
Lokalizacja: Poznań

przez Robs » 2012-10-09, 20:19

vrus napisał(a):
tsj napisał(a):No widać jak daleko jesteśmy w tyle w przygotowaniu aut do sportu ...

Na pewno ciekawym crx jest to z UK time attack
http://www.speedhunters.com/2012/07/the ... ivic-pt-2/


tam zawiecha to koszt swapa na k20 w polsce, a to pewnie 1/4 ceny takiego rex'a, uwazam ze takie cos w polsce nie powstanie nigdy albo jeszcze bardzo długo nie, bo koszt to mysle ze na lajcie przekracza 50 - 60k a na to mało kto z pasjonatow moze sobie pozwolic


Masz poniekąd rację,ale uważam że nie do końca. Tam zawias za "koszt swapa k20 u nas" wynika raczej z różnicy walut. Niektóre projekty pokazały,że na dobrze dobranym/ustawionym "budżetowym" zawiasie jednak można.Przykład SS Work's crx: tanie springi i amory bilstein'a:

http://www.hondatuningmagazine.com/feat ... ewall.html

http://www.youtube.com/watch?v=E5hB92SEx80

Uważam,że można na pewno taniej niż 50-60k ;) Ale fakt,takich pasjonatów (zboczeńców?) u nas mało :(
Performance ... second

Avatar użytkownika
tsj
Forumowicz
 
Posty: 626
Dołączył(a): 2009-07-14, 15:56

przez tsj » 2012-10-09, 23:20

W Uk koszt zbudowania 300HP+ k seri to dobrze ponad 30 tys
Hamulce tu akurat spoon 5 tys + tarcze itd
Zawias kompletny 10 +
Koła 9+ itd

U nas mało kogo stać na taka zabawa sam buduje swoje drugie ee9 typowo pod TA i gdyby nie używane firmowe części to było by bardzo ciężko złożyć. Druga sprawa to brak sponsorów o ile do GTR czy Prosiaka stosunkowo łatwo jest znaleźć sponsora tak nikt nie chce starej hondy finansować

Avatar użytkownika
sajfer
Forumowicz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 2012-02-21, 22:31
Lokalizacja: wwa

przez sajfer » 2012-10-10, 16:10

o masz. 50 - 60 tysięcy? Mam nadzieję że mówicie o euro.
Za 50 - 60 tysięcy to można przygotować ładne i mające szanse na zawodach b16, a nie takiego kilera.
Sama profi klatka z wstawieniem i porządne przygotowanie nadwozia to ponad 10 tysięcy..
Oczywiście zaraz pojawią się głosy że u pana Kazia można zrobić za 2 tysiące. Można. Ale to nie będzie to samo :)

Ps. Kiedyś się dziwiłem, jak można wydać na cinquecento ponad 120 tysięcy zł (artykuł o Cinqucento kitcarze z WRC starego). Potem chwilę pojeździłem w zawodach, miałem okazję przyjrzeć się jak się buduje profesjonalne auta i wierzcie mi na słowo, nie da się TANIO i DOBRZE zbudować samochodu, a na pewno nie tej klasy co te dwa CRX'y.
https://www.facebook.com/pizzabrakes

Avatar użytkownika
Robs
Forumowicz
 
Posty: 173
Dołączył(a): 2008-08-24, 22:05
Lokalizacja: Poznań

przez Robs » 2012-10-10, 18:34

Dwa ciekawe filmiki o crx'ie z uk time attack którego wcześniej wkleił tsj :

http://www.youtube.com/watch?v=JuBSYz0oe3U

http://www.youtube.com/watch?v=xrMf9tRV ... re=related

sajfer napisał(a):o masz. 50 - 60 tysięcy? Mam nadzieję że mówicie o euro.
Za 50 - 60 tysięcy to można przygotować ładne i mające szanse na zawodach b16, a nie takiego kilera.
Sama profi klatka z wstawieniem i porządne przygotowanie nadwozia to ponad 10 tysięcy..
Oczywiście zaraz pojawią się głosy że u pana Kazia można zrobić za 2 tysiące. Można. Ale to nie będzie to samo :)

Ps. Kiedyś się dziwiłem, jak można wydać na cinquecento ponad 120 tysięcy zł (artykuł o Cinqucento kitcarze z WRC starego). Potem chwilę pojeździłem w zawodach, miałem okazję przyjrzeć się jak się buduje profesjonalne auta i wierzcie mi na słowo, nie da się TANIO i DOBRZE zbudować samochodu, a na pewno nie tej klasy co te dwa CRX'y.



Zgodzę się.Profesjonalne auto do sportu kosztuje znacznie więcej niz 50-60k,ale masz na myśli auto przygotowane do konkretnych imprez (wsmp,wpp,gsmp itd)
Te auta powyżej (crx) startują tylko i wyłącznie w TA.W zasadzie na żadne poważne (u nas nie ma niestety niepoważnych TA,a te które są,właśnie można nazwać niepoważnymi :dupa: ) imprezy takie auto nie pojedzie (homologacja).
Wiadomo,że aby wygrywać w obojętnie jakiej imprezie to najlepiej iść w dry carbon'y, cro-mo, xtrac'ki,customowe ohlinsy.Wtedy to i 200tys nie starczy ;)
Można też tak jak Gr00by:

http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=9 ... ght=gr00by

Tam nie ma tam żadnych z tych wyżej wymienionych marek i budżet zamknie się podejrzewam że nie więcej jak 50k (tak,jest to "ulep u pana kazia w garażu" i i z tymi profesjonalnymi nie ma nic wspólnego).W swojej klasie (fwd),jeśli był by kontynuowany TA jaki był parę lat wstecz na poznaniu,mógłby śmiało powalczyć.
Każdy buduje tylko tak,jak go stać. Wszystko adekwatnie do poziomu (projekt Gr00bego kurzy się w garażu).Jak będzie u nas (chociaż w połowie) taki poziom TA (sponsorzy) jak w UK,US,AUS to będą takie projekty jak te powyżej.


Puki co ... idę klepać do garażu :razz:
Performance ... second

Avatar użytkownika
Cień696
Forumowicz
 
Posty: 2054
Dołączył(a): 2006-05-12, 15:06
Lokalizacja: Zamość

przez Cień696 » 2012-10-10, 21:49

nooo wlasnie robs jak tam twoj porjekt idzie ? wyjedziesz przedemna ? :P
SPRZEDAM!
Części z CRX / ITR / CTR - Swapy b18 / k20 /
mozemy wstawic takze w rozne budy
potrzebujesz czegos to smialo pytaj ;)
784-933-899

Avatar użytkownika
sajfer
Forumowicz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 2012-02-21, 22:31
Lokalizacja: wwa

przez sajfer » 2012-10-11, 10:43

Robs, ja tylko napisałem że takiego top top speca jak te z world time attack to nie ma najmniejszej opcji cienia szansy żeby zbudować w budżecie 50-60 tysięcy.
Oczywiście, że w tym budżecie można zbudować fajne szybkie auto i jest kilka takich projektów, ale baaardzo daleko im do najszybszego CRX na świecie :)

Tzn tak jak ja to rozumiem posługując się przykładem poznania.
Najszybsze 2 litry FWD na poznaniu robią 1.41-42. I taki czas uważam za super top.
A te nasze różne samochody 2 litrowe to dobrze będzie jak złamią 1.50.

I moja teza jest taka - w budżecie 50-60 tysięcy zł nie zbudujesz samochodu który zrobi czas w okolicach 1.42 (czyli poziom światowego time attack).
https://www.facebook.com/pizzabrakes

  Następna strona
Posty: 19   •   Strona 1 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Teraz jest 2024-04-28, 07:19