Crx najszybsza honda w open class w WTA 2012
Wszystko co zwiazane z przygotowaniem rexow
1/4 mili, kjsy i inne

Posty: 19   •   Strona 2 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
Robs
Forumowicz
 
Posty: 173
Dołączył(a): 2008-08-24, 22:05
Lokalizacja: Poznań

przez Robs » 2012-10-11, 22:17

sajfer napisał(a):Robs, ja tylko napisałem że takiego top top speca jak te z world time attack to nie ma najmniejszej opcji cienia szansy żeby zbudować w budżecie 50-60 tysięcy.
Oczywiście, że w tym budżecie można zbudować fajne szybkie auto i jest kilka takich projektów, ale baaardzo daleko im do najszybszego CRX na świecie :)

Tzn tak jak ja to rozumiem posługując się przykładem poznania.
Najszybsze 2 litry FWD na poznaniu robią 1.41-42. I taki czas uważam za super top.
A te nasze różne samochody 2 litrowe to dobrze będzie jak złamią 1.50.

I moja teza jest taka - w budżecie 50-60 tysięcy zł nie zbudujesz samochodu który zrobi czas w okolicach 1.42 (czyli poziom światowego time attack).


Fakt,masz rację,w tym budżecie nie da się zrobić top speca,z gratami z najwyższej półki.
Co mnie natomiast zadziwia (i przyznaję,inspiruje :razz:) np. w tym projekcie z crx'a z WTA (jest też parę innych równie ciekawych) jest fakt,że stosunek nakładów poniesionych do czasów jakie wykręcił jest chyba jednym z najlepszych lub nawet najlepszym na tej imprezie. Wiem,patrzę z poziomu kogoś kogo nie stać na kupno takiej 9-tki a gdzie tu mowa o jej profi grzebaniu :razz: (dla jednych to śmieszne,dla mnie niestety tragiczne :( )
Tu zwycięzca WTA 2012,tam jest dopiero budżet:

http://www.youtube.com/watch?v=sxaMueDBcmY

tsj napisał(a):W Uk koszt zbudowania 300HP+ k seri to dobrze ponad 30 tys
Hamulce tu akurat spoon 5 tys + tarcze itd
Zawias kompletny 10 +
Koła 9+ itd


Skrzynia (przyzwoita) 25 tys
Buda 10 tys
Wnętrze 10 tys

I trochę się uzbierało :razz:
Można gdzie nie gdzie uciąć koszty,tak jak napisałeś,używane graty.
Coś tam też wiem,bo sam lepię w garażu.Jak na razie z mizernym skutkiem, bo życie lubi niestety komplikować.
Aha, o sponsoringu można zapomnieć,bo to tylko stara honda.Temu się absolutnie nie dziwię.Zresztą wszystkie te projekty crx'owe (na całym świecie) powstają w zasadzie przez ludzi którzy mają własny garage i świadczą usługi + sprzedają części w ramach promocji swojej własnej (mini) manufaktury.
Performance ... second

Avatar użytkownika
Daniel's
Forumowicz
 
Posty: 1636
Dołączył(a): 2009-05-19, 13:15
Lokalizacja: Częstochowa

przez Daniel's » 2012-10-11, 22:26

jednym słowem trzeba fury kasy żeby mówić o konkretnym sprzęcie :razz:

Avatar użytkownika
tsj
Forumowicz
 
Posty: 626
Dołączył(a): 2009-07-14, 15:56

przez tsj » 2012-10-11, 23:16

10 tys to kosztuje średniej klasy kubeł ;)

[ Dodano: 2012-10-11, 23:19 ]
http://www.youtube.com/watch?v=3ZdNR7Se ... re=related

Avatar użytkownika
sajfer
Forumowicz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 2012-02-21, 22:31
Lokalizacja: wwa

przez sajfer » 2012-10-12, 11:49

Robs, to evo już ledwo samochód przypomina, bardziej samolot odwrócony do góry nogami :D

Ja mam takie wrażenie, że od pewnego poziomu budowy samochodu baza jaką wybierzesz nie ma żadnego znaczenia dla kosztów. Tzn nie ważne czy weźmiesz nowe evo, czy supre, czy lotusa czy crxa, bo koszt samochodu to tylko kilka % z całego budżetu na budowę.

Masz na pewno rację że taki crx będzie tańszy bo nie masz 3 dyfrów, w tym niektóre aktywne, komputery do sterowania nimi, itp. No i CRX ma najwięcej darmowych koni/hamulców/opon tzn waga :)

tsj, do tego kierownica kolejne 2k, ale za to tylko 300 gram :)
https://www.facebook.com/pizzabrakes

  Poprzednia strona
Posty: 19   •   Strona 2 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Teraz jest 2024-04-27, 15:21