czesc, mam problem poniewaz miałam spawana klatke w ed9 i nie moge poprowadzic teraz oryginalnie przewodow paliwowych bo na przeszkodzie jest 'łapa' klatki, czy moge oryginalne przewody zastapic np. takimi niskocisnieniowymi? http://www.re5pect.pl/category/uklady-p ... -i-zlaczki chyba ze polecacie inne. Oryginalne jaka maja wewnetrzna srednice do d16z5? Przede wszystkim chodzi mi o to czy na kjs-ach przejdzie badanie z innymi przewodami niz nie oryginalne bo na tym punkcie sa bardzo uczuleni. Jak to zrobic zeby bylo dobrze i wedlug zalacznika J? Nie sprawdzalam jeszcze jak ida z drugiej strony hamulcowe ale chyba podobnie i pewnie tez bedzie problem
Hamulcowe możesz sobie zrobić, jak sobie zamarzysz. Czy to będzie miedź, czy stal, to i tak będzie dobrze i nikt nie może się przyczepić do tego, bo niby czemu miał by? Chyba, że zmienisz obieg z krzyżowego na przód/tył, no wtedy w CRX może to być dyskusyjne, bo nie ma jak się odnieść do homologacji, której nie ma.
Przewód paliwowy nie może mieć połączeń wewnątrz kabiny, hamulcowy może mieć. Nie pamiętam jaką średnicę mają przewody paliwowe w CRX, ale coś w tym typie na przewody wystarczy: http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... +miedziany
Mogło by tak zostać Ja kiedyś, jak miałem jeszcze CRXa, po wstawieniu klatki zostawiłem nawet seryjny przewód. Po prostu w miejscu stopy klatki wygiąłem go. Wyszło to nawet nawet, co prawda nie tak, jak na nowej miedzi, ale na BK (nawet na papikach) nigdy nie było obiekcji.
Ja też mam przewody ori podoginane. A co do hamulcowych, to mi się raz czepili, że pomalowałem je razem z klatką, a niby nie mogą być pomalowane bo wtedy nie widać na nich oznaczeń
No teoretycznie mogą się przyczepić, bo przewody hamulcowe muszą być odporne prynajmniej na ciśnienie 280 bar i temperaturę 232 stopnie, więc oznaczenia powinny być widoczne. Mi jeszcze nigdy tego nie sprawdzali.