nie musisz być w żadnym Automobilklubie wymagania ważny przegląd ubezpieczenie apteczka oraz kaski z homologacją. to jest potrzebne po co chcecie jechać na Walim jak macie impreze pod nosem. Jeśli na Walim chcecie jechać i jechać po patelniach Walimskich to bez klatki nie macie co jechać bo was nie dopuszczą. W poznaniu macie superoesy na torze poznań i to wszystko w ramach informacji. Pozdro
ZającTeam masz klatkę w rexie ?? Dawaj foto bo ja się przymierzam do niej. Dam wam znać jak ruszy lista zgłoszeń Ale w ciągu tygodnia powinno się coś już pojawić.
Poznań za drogi jak dla mnie a b seria shamowana na 198km i krutka z integry ze szperą gripera i czułem jak bym stał w miejscu więcej frajdy i emocji było u was w Zielonej jak dla mnie no i sporo w kieszeni zostało.
Musze się ogarnąć i wyserwisować moje rajdowe ed9 po ostatnim sezonie no i ogarnąć treningówke którą wpadłem do was rozsypała się różnicówkai rozerwała obudowe skrzyni.
Maciek jaką masz skrzynie l3 czy coś innego jak różnicówka ci się sprawuje u mnie to już 3 przypadek a szkoda troche do d seri szpere mfactory za 3 tysie pakować.
tak właśnie planowałem na początku ale po taniości znalazłem skrzynie l3 z 4.25 po tem dokupiłem 4.4 za grosze .Rafaelo, wiesz może jakie skrzynie podchodzą do D16Z5 zależy mi tylko na mocowaniu do silnika hydro czy linka nie ma znaczenia sam wyspawam sobie konwerter no i najlepiej taka żeby LSD podpasowało z y21 albo s9b więc jakaś z civica ale b seria
Aderro niestety z B serri nic nie założysz do D serii :/ Jedyna skrzynia z d serii która miała szperę występowała w silniku D15B ale dorwać tą skrzynię to prawie jak 6 w totka wygrać. A jeśli chodzi o skrzynie do z5 to wszystkie ci podejdą z civica do 2000 roku. tylko oprócz zamocowania wysprzęglnika czeka cię jeszcze miana półosi bo rex ma grube i łaczone a civic ma w całości i cienkie Ja już mam też 4,4 wsadzone i fajnie się zbiera n a KJS zobaczymy jak się na torze będzie sprawować