Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Borecky » 2008-01-30, 16:03
przez bialy » 2008-01-30, 22:26
przez gregor_g4 » 2008-02-01, 20:26
przez bms » 2008-02-02, 18:56
przez chesmar » 2008-02-06, 09:14
przez sławek » 2008-02-12, 09:54
przez mastacrx » 2008-02-22, 15:56
przez przem » 2008-02-22, 21:48
przez chesmar » 2008-03-14, 12:08
przez siwy85 » 2008-03-14, 16:11
przez mastacrx » 2008-03-14, 16:59
przez smxx » 2008-03-18, 00:43
przez Bonczek » 2008-03-18, 01:40
przez kenny86cz-wa » 2008-03-18, 12:31
przez Norb! » 2008-03-20, 23:30
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości