Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Okti » 2011-08-31, 09:05
przez Jeff » 2011-09-19, 22:32
przez golab crx » 2011-10-15, 08:41
przez Małek » 2011-11-26, 12:07
przez Karol_ee8 » 2011-11-30, 21:08
przez Lato » 2011-12-09, 22:30
przez neo62 » 2011-12-11, 21:55
przez Boro » 2012-02-12, 00:52
przez bociekpl » 2012-06-13, 20:11
przez Lax2 » 2013-11-15, 20:33
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości