Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Swistak » 2008-02-19, 22:29
przez Kosciech » 2008-02-27, 21:14
przez przem » 2008-03-15, 11:25
przez marekcrx » 2008-03-27, 23:27
przez art.wawa.wola » 2008-03-31, 20:13
przez Swistak » 2008-07-07, 23:37
przez Conrado » 2008-09-20, 21:26
przez Juster » 2009-01-12, 21:17
przez ender2501 » 2009-01-17, 12:31
przez Klakier » 2009-01-19, 17:39
przez kooloo » 2009-02-02, 10:15
przez h8r » 2009-02-04, 14:50
przez volvox » 2009-02-09, 12:25
przez ardiano » 2009-04-11, 12:35
przez Boci@n » 2009-04-22, 22:12
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości