Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Baca » 2008-05-08, 22:57
przez PifPafSratatata » 2011-03-25, 20:45
przez donleon » 2011-04-07, 22:03
przez yWojda » 2011-04-11, 23:35
przez Fidel » 2011-06-09, 22:18
przez GosiekCRX » 2011-10-28, 20:52
przez neo62 » 2011-12-18, 14:53
przez stig_2 » 2012-01-11, 20:06
przez Karol_ee8 » 2012-01-12, 21:30
przez donleon » 2012-01-20, 11:29
przez Kacper9292 » 2012-01-27, 00:04
przez akMe » 2012-01-27, 00:05
Kacper9292 napisał(a):Wszytko ok ;D Zajebisty sprzedawca ;D Wielki POZYTYW !!!!
przez Johan » 2012-03-01, 00:19
przez Szymo1988 » 2012-03-01, 21:49
przez M!R@S » 2012-03-01, 23:58
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości