Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Mibars » 2009-09-25, 21:32
przez xdeadly » 2009-09-25, 23:02
przez kasper » 2009-12-24, 18:51
przez Abaddon » 2009-12-31, 15:42
przez mr073k » 2010-01-10, 18:23
przez Łuki » 2010-01-21, 15:25
przez sławekBB » 2010-01-25, 16:38
przez bartosh89 » 2010-01-25, 16:43
przez chinczyk » 2010-03-25, 00:09
przez Krakens » 2010-12-15, 15:27
przez Dario » 2010-12-15, 19:57
przez Endrju » 2011-01-12, 23:21
przez glibo » 2011-01-15, 18:00
przez Goblin » 2011-02-27, 18:46
przez jacek88 » 2011-03-05, 23:47
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości