Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez Damian crx » 2013-03-11, 22:20
przez TERMINATOR » 2013-03-12, 07:23
przez Razzly » 2013-03-12, 17:29
przez mateusz1900 » 2013-03-12, 18:58
przez Dymek » 2013-03-14, 12:09
przez TERMINATOR » 2013-03-26, 19:18
przez GosiekCRX » 2013-04-03, 22:16
przez KraWik » 2013-04-25, 21:58
przez Małek » 2013-05-02, 12:16
przez chudzina » 2013-05-08, 12:44
przez Maniek93 » 2013-05-15, 12:57
przez tytoos » 2013-05-15, 13:00
przez Cartoon » 2013-05-15, 17:03
przez mateuszx47 » 2013-06-15, 20:16
przez GosiekCRX » 2013-06-17, 21:50
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości