Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez ZajacTeam » 2013-07-11, 20:06
przez Dymek » 2013-07-12, 08:27
przez orowiok » 2013-07-13, 22:45
przez Pablo575 » 2013-08-17, 13:37
przez lenio1119 » 2013-09-11, 18:04
przez gregor_g4 » 2013-09-30, 21:24
przez Bonczek » 2013-09-30, 22:04
przez crxJLC » 2013-11-19, 13:05
przez Dymek » 2013-12-05, 13:10
przez chudzina » 2014-01-23, 18:54
przez TERMINATOR » 2014-03-22, 07:10
przez mateuszx47 » 2014-06-26, 20:37
przez smokey » 2014-08-07, 10:43
przez Tobiaro_delsol » 2015-04-23, 23:11
przez vit » 2015-09-03, 00:54
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości