Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez szymon. » 2010-03-16, 19:30
przez Badej » 2010-07-05, 20:58
przez newuser » 2011-04-21, 17:45
przez sebas » 2011-04-21, 23:46
przez KaSIaAa189 » 2011-05-12, 07:03
przez Frajt » 2011-05-26, 21:58
przez EtnieSovskY » 2011-05-26, 22:55
przez Liucas » 2011-06-03, 00:29
przez Łycha » 2011-08-12, 20:47
przez Sylar » 2011-08-20, 22:11
przez Vermilion » 2011-11-14, 20:00
przez SKrK » 2012-01-14, 20:28
przez Warsiawiak » 2012-03-10, 21:30
przez filip » 2012-03-14, 18:49
przez Frajt » 2012-08-07, 22:33
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości