Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez lowrider » 2012-09-03, 15:59
przez adrianpmb » 2012-10-15, 19:43
przez jacek88 » 2013-03-11, 18:31
przez orowiok » 2013-03-12, 11:07
przez FMike » 2013-04-04, 13:54
przez dj-napster » 2013-05-04, 05:49
przez Wenega » 2013-05-14, 17:33
przez winiary21 » 2013-05-31, 20:24
przez Tomi » 2013-06-13, 10:36
przez kasza » 2013-09-11, 10:06
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości