Pierwszy z modeli CRX bazujący na elementach Hondy Civic 3eciej generacji. Jednak pomimo podobnego przodu, praktycznie wszystkie części karoserii są inne. W przypadku CRXów, amerykanie mieli pecha bo do nich poszy najsłabsze modele, a najmocniejsza wersja Si nawet nie jest na tyle dobre, co model produkowany na nasz rodzimy rynek.
Druga generacja uważana jest za najlepszą z CRXowej serii. Bazuje na płycie Hondy Civic 4th gen, niewielka masa i bardzo mocne silniki sprawiły że samochód należy do klasy "wolno latających". W Europie są spotykane głównie dwa modele: 1.6 16V i drugi z silnikiem VTEC. Na szczęście najsłabsza wersja jest praktycznie nie do dostania.
Trzecia i ostatnia generacja Hondy CRX wyglądem zupełnie odbiega od swoich poprzedników. Inna linia nadwozia + zdejmowany dach (targa) = zwiększenie masy całego pojazdu. Była to najwolniejsza generacje ze wszystkich CRXów ale ma też swoje uroki - brak dachu i otwierana tylna szyba są to elementy, które nie często sie spotyka.
przez SwiEty » 2014-09-11, 20:49
przez mateuszx47 » 2014-09-12, 20:04
przez Kiepuś » 2014-09-15, 18:11
przez dzoker » 2014-09-23, 21:48
przez Pawieł » 2014-10-01, 23:53
przez Cien » 2014-11-09, 21:17
przez Control » 2014-12-09, 15:33
przez michalzwkck » 2015-02-10, 19:45
przez Hitman » 2015-03-28, 21:55
przez SpookyAga » 2015-04-27, 10:57
przez mrcrx » 2015-05-20, 17:59
przez Dzemor » 2015-08-23, 00:07
przez Karlik » 2015-11-12, 22:35
przez pat » 2016-10-13, 08:03
przez Dzemor » 2016-11-22, 23:06
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości