no wlasnie nie ok skoro zostaje mu wtyczka i to na sporo pinow ktorej nie ma gdzie wpiac ( ta do diagnostyki ma chyba tylko 2 o ile dobrze pamietam) a ta od potencjometru ma 3 piny wiec cos jest nie halo, moim zdaniem masz wiazke od z5 a kompa od a9 i dlatego ci cus nie gra, podjedz do kogos albo pogadac zeby zrobili ci zdjeica kompow i wtyczek oby wersji- ja juz niestety nie pomoge a i na kabelkach slabo sie znam i nie mialem potrzeby tam zagladac
Dzieki wszystkim za pomoc, atom1 a wiesz moze jak wyglada wtyczka od sondy lambda?bo skoro mam wiązke od Z5(prawdopodobnie) to powinienem miec gdzies tą wtyczne a jej ani widu ani słychu ,a i ta dziwna kostka co jest jest na 4 piny a nie na dwa
Ta wtyczka nie powinna byc TU.
Zobacz gdzie ida te przewody i napisz mi jakie tam sa kolory bo ja niestety ze zdjecia nie moge odczytac i poczekaj spokojnie do wieczora do niedzieli to lukne.
To co pokazałeś to jest IMA sensor musi byc podpięty pod
C12 - ZIELONO/BIALY
C13 - ZÓŁTO/BIAŁY
B20 - BRAZOWY
ZOBACZ CZY OBOK SŁUPKA na dzwiach pasażera masz PA sensor podczepiony bo tylko to mi przychodzi do głowy.
Co to jest PA sensor?? nie ten samochod nie mial klimy z tego co mi wiadomo,a do czego powinna byc podpięta ta wtyczka?zaraz zrobie zdjecia i wrzuce i sobie zobaczysz
[ Dodano: 2007-06-02, 18:19 ] miska a co to są te oznaczenia B i C przed cyframi? to oznaczenia kostek? jesli tak to powiedz ktora jest ktora
Sluchaj generalnie naprawde wszystko masz w manualu do Hondy z 88. Masz wszystkie schematy. Nie da sie tak tłumaczyć.
Jak chcesz to dawaj do Olsztyna to Ci przełoze całą instalacje
Swoją wczesniejszą też musiałem przerobić dokumentnie połowa instalacji od Z5 różni się od A9. Dużo kabelków musisz pozmieniac w ECU głównie
Najlepsze rozwiązanie wstawić kompa takiego jaka jest instalacja i silnik.
nie patrzylem na tabliczke znamionową ale jej dzisiaj poszukam, na bloku silnika mam napis D16Z5,ale mozliwe ze to tylko blok jest od Z5 a góra od A9, kolektor wylotowy mam od A9 bo bez miejsca na sonde
[ Dodano: 2007-06-03, 18:14 ] Miska patrzylem tą tabliczke, jest to D16Z5 ED9, ale komp mam od A9 a wiązka pewnie od Z5 tylko nie wiem gdzie jest wtyczka od sondy
Miska a głowica sie różni czyms w A9 i Z5??a Ty moze masz na zbyciu kompa od Z5?
[ Dodano: 2007-06-04, 08:13 ] A jeszcze jedno pytanko,sorry ze tak sie wypytuje ciągle, nie łatwiej jest kupić wiązke od A9?czy to za duzo roboty ze zmianą?
A mozna załozyc kompa od Z5 i zlikwidowac sonde lambda? bo ja mam kolektor od A9 i nie ma miejsca na sonde
[ Dodano: 2007-06-04, 09:40 ] Najbardziej sie obawiam ze mam wiązke nie wiem od czego,nie wiem gdzie jest wtyczka od sondy , znalazłem chyba ze 3 wtyczki do niczego nie pasujące ale to w środku samochodu(patrz foto na poprzedniej stronie), ale ktos odwalił maniane
[ Dodano: 2007-06-04, 17:51 ] Wiecie co chlopaki, chyba kupie całą wiązke od A9 i sie pomęcze i przełoże,i wtedy bede mial pewnosc ze wszystko bedzie ok
wez sie kolego nie mazaj jak dziecko tylko popros ladnie wujka kukusa i sie z nim umow albo z kims innym z wawy i napewno ci pomoze dojsc do ladu i skladu, lepiej zapytac i skorzystac z czyjejs pomocy niz wladowac sie w jeszcze wieksze bagno,
a sonde do kolektora a9 to zaden problem, szukasz nakretki z gwintem sondy potem wiercisz w kolektorze dziure a na nia naspawujesz nakretke WŁALA!