Chciałbym się wtrącic.Ja zaczęłem ten temat i musze powiedzieć że auto brało mi dużo oleju,wymieniłem uszelniacze i nie zauważyłem żadnej poprawy tak więc wymieniłem też pierścienie.Nie odczułem że po wymianie pierścieni furka zyskała na mocy,bo kopa miała cały czas,ale naprawiłem to co chciałem czyli przestała puszczać dyma i na 500km wzieła mi około 100ml oleju.Chciałbym oficjalnie podziękować mariuszowi który bezinteresownie załatwił mi częśći i pomógł mi je wymienić chociaż mieszka na drugim końcu polski,Jeszcze raz wielkie dzięki dla mariusz123.Oby wszyscy byli tak życzliwi i pomocni pozdro
Ja mam teraz u siebie problem z braniem oleju. Przy spokojnej jeździe tak do 3-3,5 tyś. obr. oleju praktycznie nie ubywa. Przy kręceniu pod czerwone potrafi wciągnąć ok 1l na 300km. Zaznaczam ze zostawiam przy takiej jeździe białą chmurę za sobą - kata nie mam. Silnik suchy, wycieków brak. Uszczelniacze czy pierścienie? Czy może coś innego? Help
Pytałem się paru mechaników i mówili że jak trzyma ciśnienie w cylindrach to na bank to uszczelniacze. Ciśnienia jeszcze nie mierzyłem. W przeciwnym wypadku to pierścienie Prawda to?
Kruku mówi dobrze biała chmura to uszczelka pod głowicą. Z oleju to daym raczej pod niebieski by podchodził.
A jak tam olej nie zapieniony, i czy borygo nie ubywa.
Mój brał olej tak jak piszesz i wymiana uszczelniaczy nie pomogła więc zrobiłem pierścienie, szlif głowicy, zawory i prowadnice i sam nie wiem co jeszcze (koszt remontu to ok 2 sprawne silniki z osprzętem) a i tak 200ml na ok 1000 pije.
[ Dodano: 2007-07-31, 13:27 ] A tak swoją drogą.
Pewnie zaraz posypie się na mnie grad jobów, ale nieźle te nasze crki zaje.bane są, ja w swoją sypnąłem już ok 3koła a to dopiero silnik, a gdzie jakiś lift zewnętrzny?
Panowie proszę się nie wkur... ale statystyki postów mówią za siebie, ile jest postów na + a ile szukam coś tam bo padło.
doman napisał(a):Jak myślicie przejść od razu na mineralny czy dalej zalać półsyntetykiem (230tys na osi
na mineralu to można sobie traktorem jezdzić bo tam jest 3tys obr.... ja tak robie
a cerka to pół syntetyk a jak by był syntetyk to jeszcze lepiej.
a to że taki przebieg to nie ma nic do rzeczy u mnie jest 245000 i śmiga na pół syntetyku motul i na 10tys łyka około 0,4l a dymka za nic nie puści dodam że JEZDZE NA LPG
ja mowilem o docierce w przypadku nowych pierscieni i panewek
wlasnie teraz jezdze na mobilu 1 super s za ktory dalem 72zl.. no i na dniach przesiadka na motula