Uszczelniacze zaworów czy pierścienie - remont i dylematy

Posty: 274   •   Strona 6 z 19   •   1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19
polunio
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2006-11-10, 11:52
Lokalizacja: łódźkie

przez polunio » 2007-11-30, 19:45

witam posiadam solke ostatnio zaczela palic sporo oleju 1l/1000km, kupilem taki oto zestaw do silnika
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... Y.m238.lVI

w zwiazku z tym moje pytanie, czy mozna wymienic panewki bez szlifu walu? te ktore sa w zestawie beda lepsze i nowe. Silnik ma jakies 170.000.
Pozdrwiam

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2007-11-30, 21:28

oddaj wal do pomiaru jak trzyma wymiar i nie jest za duzy to mozesz zakladac.

Mietek86
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2007-12-16, 16:47

przez Mietek86 » 2007-12-23, 23:26

a może zamiast tych uszczelniaczy chciał byś kupić głowice w super stanie za jedyne 300zł posiadam również silnik d16a8 igiełka 144tys przejechane pochodzi od concerto :) pozdro

mudziol
Forumowicz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2007-08-17, 13:49

przez mudziol » 2007-12-31, 11:45

poleciałem po bandzie,
wymieniłem uszczelniacze, pierscienie, uszczelke pod głowicą i panewki...
teraz jest francja elegancja :rotfl:

Avatar użytkownika
kakaaa
Forumowicz
 
Posty: 219
Dołączył(a): 2006-12-20, 01:22
Lokalizacja: Szczecin

przez kakaaa » 2007-12-31, 14:49

ile Cię to wyniosło (mam nadzieje że del sol SOHC na D16Z6, a nie Y8, bo taki mnie interesuje) Co oprócz tego? Szlif wału, planowanie głowicy? Jakieś obróbki mechaniczne? Jakby co to podeślij nawet na priv info jakiej firmy i skąd miałeś wszystkie części. Pozdrawiam
HONDA POWER!!!

Avatar użytkownika
soundmaniac
Forumowicz
 
Posty: 137
Dołączył(a): 2007-04-02, 20:47
Lokalizacja: Wrocław

przez soundmaniac » 2008-01-10, 00:26

mariusz123 napisał(a):wal na gg,,,uszczelniacze zalatwie jak co[reinz,corteco],i opisze co chcesz......ale wieczorem po 22.00...
potrzebuje na koniec iesiaca jakies dobre uszczelniacze moglbys cos zalatwic do d16z5.. okolo litr oleju na 2 tys km... przy jezdzie normalnej do 3.5 tys obr i wydmuchanej uszczelce , czasem sie zdarzy do 7 tys przykrecic ale jak jest sucho w zimie i rowna droga a to malo kiedy....

Łukasz12
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2008-01-17, 01:17
Lokalizacja: grudziadz

przez Łukasz12 » 2008-01-23, 18:44

kupiłem crx ed9 D16Z5 brała olej wymienilem pierscienie i gumki na zaworach na katalogowe! silnik zaczol strasznie głosno chodzic a mianowicie zawory zaczeły trajkolic jak w dobitym dizlu!jak sie silnik rozgrzeje to sie troche wycisza.ale na zimnym tragedia. mechanik twierdzi ze luzu na zaworach nie idzie ustawic! bo sa ustawione na szczelinomierz według katalogu i inaczej nie bedzie. a przed remontem chodzil cichutko.Druga sprawa to zaczeła znowu brac olej po przejechaniu 2tys km! czy to jest wina tych katalogowych uszczelniaczy? czy cos innego broi?cylindry sa ok!
jak wiecie cos na ten temat to proszę piszcie!!!!!!!!!!!!!

badam
Forumowicz
 
Posty: 2337
Dołączył(a): 2005-01-25, 14:59
Lokalizacja: Wrocław

przez badam » 2008-01-23, 18:54

katalogowe tzn jakie? z Jc auto?

Łukasz12
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2008-01-17, 01:17
Lokalizacja: grudziadz

przez Łukasz12 » 2008-01-23, 20:54

tak jakies zamienniki! 90 zł zapłacilem za komplet! a co do tych zaworów mozesz cos doradzic?

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2008-01-23, 20:54

hehe :) doman niech sie wypowie :P tez biedny zrobil glowice bo mu brala olej ale nic to nie dalo.. i litr na sto lykala
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Łukasz12
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2008-01-17, 01:17
Lokalizacja: grudziadz

przez Łukasz12 » 2008-01-23, 21:28

A dlaczego zawory tak głosno chodzą?

[ Dodano: 2008-01-23, 20:30 ]
I dlaczego po remoncie na nowo po 2 tys zaczeła olej brac?
???????????????????????????????????????????????????????????

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2008-01-23, 21:32

bo najpierw uciekalo przez glowice, potem ona sie uszczelnilo i zaczelo pierscieniami :) a zawory.. to niemozliwe zeby byly dobrze wyregulowane skoro klepia :).. zapytaj na jakie szczerby ci mechanik ustawil
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Łukasz12
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2008-01-17, 01:17
Lokalizacja: grudziadz

przez Łukasz12 » 2008-01-23, 21:35

ALE PIERSCIONKI TEZ WYMIENIAłEM?A CYLINDRY BYLY OK!!!!!!
A ZAWORY NA SZCZELINOMIERZ WEDłUG KATALOGU USTAWIONE!!!!!
i CO TY NA TO!!!!!

[ Dodano: 2008-01-23, 20:36 ]
GłOWICA PLANOWANA ZAWORY SZLIFOWANE!!!!!!!!!!

Avatar użytkownika
atom1
Moderator
 
Posty: 9531
Dołączył(a): 2005-12-07, 19:09
Lokalizacja: z Podlasia

przez atom1 » 2008-01-23, 21:37

Łukasz12, to sam sobie odpowiedz ktoredy ci ucieka i kto ci zrobil taki remont, sprawdz moze miske olejowa albo filtr oleju :rotfl:
http://demotywatory.pl/6670/MODERATORZY
moj feedback http://www.honda-crx.info/viewtopic.php?f=30&t=19664&p=203599&hilit=atom1#p203599
Mój warsztat: http://www.atomoto.eu

Łukasz12
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2008-01-17, 01:17
Lokalizacja: grudziadz

przez Łukasz12 » 2008-01-23, 21:44

ZADNYCH WYCIEKOW NIEMA BO SILNIK JEST SUCHY! gdzies czytałem ze uszczelniacze nie orginalne mogą sie po czasie zsunac i puszczac olej! a co do zaworów masz jakies ustawienia do D16Z5???????

  Poprzednia strona   Następna strona
Posty: 274   •   Strona 6 z 19   •   1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Teraz jest 2024-04-28, 06:04