szczerze? wolałbym kapitalke. wiesz na czym stoisz a słupek albo trafisz albo nie ja już 3 sprzedałem w podobnej cenie i jeden nie bral drugi brał 3 żłopał i to jeszcze kupujący wiedzieli..... więc różnie to jest a koszt pierścieni to raptem 150zł uszczelka pod głowice 85 zł u mnie firma która robi szlify za złożenie układu korbowo-tłokowego czyli panewki z pierścieniami bierze 240zł ale dałem im wszystko oddzielnie blok z tłokami i wałem potem wystarczy to włożyć oczywiście jeśli sam ktoś potrafi jeśli nie to mechanik kolosalnej sumy nie weźmie
[ Dodano: 2012-01-17, 23:47 ] w 1500 by się zmieścił na moje
Pokażmy tym z bmw że życie nie kończy się na 6800rpm!
Bez większych problemów możesz wstawiać coś z rodziny małego VTEC'a (np. d16z6,y8,w4). Kwestia kabli i samozaparcia, a silniki, szczególnie np.d16w4 zdecydowanie młodsze.
Nie zrobisz za 1500 ,gdybyś chciał zrobić wszystko żeby było cacy
-głowica,uszczelniacze zaworów ,planowanie ,sprawdzenie zaworów ,gniazd(dobrze zrobiona głowica to koszt do 800)
-rozrząd
-kpl uszczelek
-panewki
-pierścienie
-świece
-olej+filtr
i jeszcze może coś wyskoczyć po drodze
nie no jasne może, ale niewiem ile na rozrządzie jeździ w jakim stanie świece i uszczelki dolotowego i wydechowego... ja sam montowałem i głowica mnie wyniosła z frezowaniem gniazd i szlifem zaworów 780zł z uszczelniaczami plus uszczelka 85 to 865 teraz panewki ACL i pierścienie TEIKOKU 275 + 150 to 865 +425= 1290 olej 100zł 1390 no i jak składam sam to taka cena o plus płyn borygo lub koncentrat top akurat te pieniądze chyba że chce żeby tylko oni mi skręcili wał z korbami i włozyli tłoki to 240 za poskładanie z moimi nowyi panewkamii i p[ierścieniami a jak nie to samemu kwestia tego czy lepiej jak zrobią profesjonaliści i mieć gwarancje czy samemu i żeby niechcąco czegoś niepomylić lub zapomnieć ale co lepiej wydać 1500 w ciemno? czy wydać nawet 2000 i wiedzieć że ma się wszystko zrobione?
Pokażmy tym z bmw że życie nie kończy się na 6800rpm!
no tak ale patrząc ogólnie takie coś nie robisz co roku jak zrobisz raz porządnie to pojeździsz kupe lat... a kupisz dobry silnik i może zaraz się też wysrać więc to tak wygląda ja żałuje że jak reksa kupiłem 2 lata temu to że odrazu nie zrobiłem kapitalnego
Pokażmy tym z bmw że życie nie kończy się na 6800rpm!
Generalnie adi 1990 masz rację jak dobrze zrobisz to wiesz na czym jeżdzisz,ale koszty trzeba wziąść na klatę i ne próbować zaoszczędzić ,bo potem to się zemści.Z używkami jest różnie ,jednemu się uda drugiemu nie.
Trzeba się przygotować jak atom1 pisze 2000
Vincent napisał(a):Trzeba się przygotować jak atom1 pisze 2000
Jeżeli ktoś ma czas, narzędzia i miejsce to tak. Niestety gdy robote ma wykonać ktoś inny suma sporo rośnie, wtedy bardziej opłaca się kupić zdrowe Z5, jednak tak jak piszecie ryzyko jest....
crxJLC napisał(a):sam zdrowy słupek to koszt w okolicach 700-1000 zl
Nie wiem czy ktoś odda ZDROWE z5 za tyle.... w każdym razie jeszcze w zeszłym roku tak nie było
no dokładnie a nikt nie karze wszystkiego naraz na jedną wypłate kupujesz cały rozrząd i uszczelki..., na drugą panewki i pierścienie na 3 ściągasz wszystko szlify itp. i skłądasz;) i jest łatwiej większość ludzi tak robi mało kto w polsce ma tyle kasy że z biegu wyda pare tysi
Pokażmy tym z bmw że życie nie kończy się na 6800rpm!
Witam kupiłem nie dawno CRXsa i mam problem bo nie zdążyłem się nią nacieszyć poszła prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.Mam zamiar ją rozebrać i pytam jaką najlepszą kupić uszczelkę i co jeszcze ewentualnie przy okazji wymienić.Wiem że jest to model ed9 ale nie wiem jaki rodzaj silnika może ktoś wie jak to rozpoznać na pewno nie jest to VTEC .Pozdrawiam DUDI1111
z przodu silnika przy łączeniu ze skrzynią biegów jest wybite oznaczenie silnika. Masz zapewne D16Z5 lub D16A9. Uszczelka najlepiej ASO, chociaż zamiennik reinza też powinien dać radę.