mam problem z odkręceniem śruby mocującej koło na wale, wymieniam pasek rozrządu. prubuje kluczem pneumatycznym ale nie idzie, poczekam do jutra bo jest jeszcze cieply ale jak jutro nie pojdzie to trzeba dorabiać klucz. co mozecie powiedziec na ten temat, jakies pomysly?
Ostatnio edytowano 2007-06-19, 22:08 przez major000, łącznie edytowano 1 raz
no jasne ze przedlużka jest! bez niej to ani rusz:) nie no poprostu sie pytam czy to wszedzie tak ciężko idzie. a ten pomysł z wkładaniem śrubokręta w tarcze to kiepski jest troszku;) tam jest miejsce na klucz zeby zablokować koło ale nie chce mi sie zabardzo dorabiac:) poczekam do jutra jak ostygnie to sprubuje.
a poco wkładać srubokret nie lepiej jak ktos trzyma noge na hamulcu?? Puzniej mocno skrecic na klej bo mi to koło sie samo odkreciło w trasie i było nieciekawie
widzisz... przykrecanie z noga na hamulcu owocuje takimi wkiatkami bo hamulec popuszcza bez wspomagania a wsadzisz preta i nei ma bata zreszta nie trzeba angazowac II osoby itd itd wkladamy i odkrecamy i po co sie tu rozwodzic nad trudniejszymi opcjami.
widze ze pomysl nie rpzypadl do gustu bo za prosty jestw iec niech kazdy robi po swojemu
"Był CRX - jest Subaru, lecz jednak sentyment w sercu zostaje..." - Ptasior
gruby126p1 twoje pomysly zakrawaja o walniecie sie w sciane, postukanie w czolko lub schlodzenie woda...
w sobote odkrecalem kolo pasowe
5 bieg hamulec wcisniety przez kogos przedluzka wystajaca za nadkole rura na klucz dlugosci 1 m i poszlo bez problemu.
tyle w temacie.
części tuningowe z USA D,B-series!! zawieszenia ES/sprzęgła/oświetlenie/felgi/rozporki/pierścienie/tłoki/panewki/uszczelki/doloty i wiele innych!!
Pomiary AFR, Gtech obd2/obd1/obd0 Modyfkacja i strojenie komputerów (ulica+hamownia) Crome Pro, Turboedit, Bre, Hondata ---------------
gg:175578, tel:500410476, www.merfiebay.com