witam
zmienilem motorek w mojej del soli z niewiadomo czego na d16z6 z civa coupe
dzien po zlozeniu byl odpal jazda probna etc i wszytko ok - potem jazda adekwatna do przeznaczenia auta i wyplulo plyn - uzypelnilismy plyn i wrocilismy nic niepokojacego sie niedzialo auto niedymilo temp stala, rowno chodzilo, moc jest etc
sytuacja zdarzyla sie raz jeszcze przy tzw bucie do oporu ostudzono uzupelniono -diagnoza uszczelka ;/ bylo to w srode po jutrze mialem jechac zmieniac uszczelke + szlif glowicy
ale niedzieje sie nic takiego juz ;/ nawet przy bucie
aktualnie jest tak ze wlewalem z zbiorniczka wyrwnująco plyn do chlodnicy i jechalem do pracy - po zajechaniu na miejsce odstanie chwilki - gasze patrze pod maske plyn w wyrownawczym jest - po 8 godzinach przychodze plyn raz jest raz nie raz przybywa raz ubywa - mechanik mowil ze auto zasysa
od srody do piątku jezdzilem spokojnie autkiem + pilnowanie temp ilsoci plynu etc
przy bucie niewywala plynu ale jest pytanie ile [po tzw staniu auta po nocy po dluzszej przerwie ]powinno byc plynu w chlodnicy i ile w zbiorniczku wyrwnującym ??
mechanik mowil ze jesli auto reguluje sobie plyn w zakresie min max na wyrownawczym to jest ok mnie jednak to meczy bo glowica to ciezka sprawa kasowo w razie czego jak by padla
czy uzupelnic w chlodnicy wodą do samej gory i wyrownawczym na polowe pomiedzy min a max ??
jaka wasza diagnoza ??
minus jest taki ze engine check mi niedziala dzis sie tym chce zajac i wtedy powien jakie sa bledy ;/