W zielonej kosce od rezistora masz 4 czerwono/czarne kable i jeden chyba żółty. Weź jakąś oprawkę żarówki z działającą żarówką, podepnij jeden przewód pod ten żółty kabel z kostki a drugi podepnij pod mase np aku.
Jak zaświeci to prąd dochodzi do rezystora.
A jak chcesz sprawdzić czy prąd przechodzi przez rezystor to z tej zielonej kostki wypnij ten żółty kabelek i wsun go w odpowiednie miejsce w kosce przy rezystor boksie. I pokolei do każdego z tych 4 pinów przykladaj jeden przewód od żarówki a mase do budy albo aku. Jak zaświeci to rezystor działa.
Aha, musisz mieć kluczyk przekręcony na start
[ Dodano: 2013-09-02, 23:33 ] Jak rezistor box ci działąto:
1. nie masz masy z aku, co steruje wtryskami
2. pompa (o ile ją słychać) daje słabe ciśnienie
3. nie masz iskry
4. słaba kompresja
[ Dodano: 2013-09-02, 23:41 ] A tak z ciekawości spytam, masz dobrze podpięte przewody wn? Chodzi mi o kolejnosć. bo ja miałem w złej kolejności i za uja nie chciał palić a kręcił jak głupi
a probowka tez to sprawdze prawda? dzis to ogarne jezeli pogoda pozwoli.
Przewody WN Dobrze polaczone , pompe slychac , cisnienie jak sprawdzalem jakis rok temu bylo duze , chyba ze sie teraz cos wysralo . I iskra tez jest .
zwykłą próbówką to wątpie że się uda sprawdzić, weź żarówkę np od tylnych kierunków i podepnij na krutko tak jak pisałem, jak masz oprawkę to będzie łatwiej
prąd dochodzi do rezystora. Z rezystora tez wychodzi prąd . Pompę słychać tak jak zawsze . Zapomniałem powiedzieć że jak ją kręciłem jakieś dwa tygodnie temu sprawdzając wtryski zapalił mi się check na blacie i tak było z trzy razy pod rząd i potem normalnie już zgasł i nie pali się do teraz . Błędów na kompie nie pokazuje . I co dalej ?
[ Dodano: 2013-09-05, 18:20 ] sprawdziłem ciśnienie : pierwszy gar (od rozrządu) 1: 8,5 2: 12,5 3: 13 , 4: 13,5
ten pierwszy trochę małe ciśnienie ale czy to ma coś do podawania paliwa ?