d16a9 - kreci ale nie odpala po swapie.

Posty: 17   •   Strona 1 z 2   •   1, 2
Avatar użytkownika
KraWik
Forumowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 2010-10-21, 22:55
Lokalizacja: Łódź
Samochód: ed9 ee4

d16a9 - kreci ale nie odpala po swapie.

przez KraWik » 2014-03-26, 21:14

silnik kreci, ale nie odpala. kable i swiece sa nowe. komputer nie wywala błędów.

podczas prób odpalenia poszły 3-4 strzaly z wydechu.

co sprawdzac?

Avatar użytkownika
DeX
Forumowicz
 
Posty: 513
Dołączył(a): 2013-12-28, 09:10
Lokalizacja: Wrocław

przez DeX » 2014-03-26, 21:46

Ustawienie rozrządu, potem czy iskrę daje na świece wszystkie i cały czas, potem czy podaje paliwo

Avatar użytkownika
orowiok
Forumowicz
 
Posty: 1042
Dołączył(a): 2009-06-13, 21:36
Lokalizacja: z gór
Samochód: ed9

przez orowiok » 2014-03-26, 22:37

tak jak DeX, pisze, zacznij od ustawienia rozrządu

Avatar użytkownika
ceer
Forumowicz
 
Posty: 437
Dołączył(a): 2005-04-01, 21:31
Lokalizacja: bierun

przez ceer » 2014-03-27, 00:02

jak u mnie strzelało z wydechu to dupnęła kopułka z palcem aparatu zapłonowego
CRX CREW

Avatar użytkownika
Cartoon
Forumowicz
 
Posty: 204
Dołączył(a): 2013-03-28, 17:34
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

przez Cartoon » 2014-03-27, 12:45

U mnie gdy gasł po rozgrzaniu i strzelał z wydechem też winna była kopułka z palcem...

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3342
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx

przez wrobellos » 2014-03-27, 13:10

kolejnosc kabli

Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2014-03-27, 13:20

Tak jak kolega wrobellos, identycznie miałem jak kiedyś przypadkowo źle podłączyłem kable zapłonowe.
Obrazek

Avatar użytkownika
KraWik
Forumowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 2010-10-21, 22:55
Lokalizacja: Łódź
Samochód: ed9 ee4

przez KraWik » 2014-03-30, 18:51

posprawdzałem, i tak:


- rozrząd : ustawiony jest dobrze, znaki pokrywają się idealnie.


- iskra: daje iskrę na wszystkie 4 gary i cały czas (tzn regularnie)


- paliwo: podaje paliwo na listwę, filtr jest odpowietrzony. Po wyjęciu
wtrysków ulała się znaczna ilość benzyny, zatem dociera. Tutaj mam
wątpliwość czy wtryski mogą być przytkane/zabrudzone? Auto przed swapem
nie wykazywało aby coś było z nimi nie tak. Chyba, że leżenie przez 4 dni na
podłodze garażu, w którym się nieco kurzy mogło na nie negatywnie
podziałać - w co wątpię

- kolejność kabli prawidłowa


- aparat zapłonowy - przez swapem w pełni sprawny, nie stwarzał problemów.
Dziś specjalnie go rozkręciłem, przedmuchałem, zostawiłem na jakiś czas
odkryty także ew. wilgoć musiała zniknąć.

- przekaźnik pompy paliwa - nie był przelutowywany, aczkolwiek nie miałem
z zapaleniem auta nigdy problemu. Czasami po długim postoju palił za drugim
przekręcaniem kluczyka. Mogę go przylutować jutro na wszelki wypadek, ale
nie sądzę ze to TO ( a chciałbym :P ).

- ustawienie zapłonu. nie jestem w stanie tego profi ustawić, aparat jest
przykręcony na środku skali regulacji, ale to chyba nie powinno mieć wpływu
na samo odpalenie.

- resistor box. wtyczki sprawdzone, syki nie są zaśniedziałe, jest podłączony
i przykręcony na swoje miejsce.


- paliwo w baku. jest :P nie ma go dużo, kilka litrów ponad rezerwą, nie
sadze zeby miało to wpływ, odpalał na głębokiej rezerwie bez problemu.
moge dolac jeszcze z szóstkę na wszelki.


- filtr powierza. k&n czyszczony niedawno, przepustnica, krokowy i kanały
dolotowe czyszczone w trakcie swapu.

-filtr paliwa. Zmieniany 20k temu, w trakcie swapu walał się po garażu i
posesji. Czy mógł zassać wilgoć lub cokolwiek innego przez co benzyna nie
bangla? Na wszelki wypadek wymienię, nie zaszkodzi.



Więcej pomysłów nie mam. Dziś po ww operacjach próbowałem znów odpalić, bezskutecznie, znow strzelił kilka razy z wydechu i nic. Ponizej link do filmu obrazującego jak te próby wyglądają.

>>>>> https://www.youtube.com/watch?v=ipos0gN ... e=youtu.be



To chyba tyle.

Zatem bierzmy szklane kule i jedziemy dalej :D

Dzięki z góry!

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3342
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx

przez wrobellos » 2014-03-30, 19:15

jak ci strzela, to nadal jest zla kolejnosc zaplonu, czyli kabli....

Avatar użytkownika
KraWik
Forumowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 2010-10-21, 22:55
Lokalizacja: Łódź
Samochód: ed9 ee4

przez KraWik » 2014-03-30, 20:06

podłączone wg schematu:

Obrazek

Avatar użytkownika
wrobellos
Moderator
 
Posty: 3342
Dołączył(a): 2008-03-04, 00:45
Lokalizacja: Łódź
Samochód: crx

przez wrobellos » 2014-03-30, 20:46

spotkalem sie z 2ma rodzajami apratow w crxie ... w kazdym bylo inaczej (przesuniete o jeden w lewo lub prawo - juz nie pamietam) najprosciej sprawdzic w ktorym miescu jest palec przy GMP - zdejmij kopulke wczesniej

Avatar użytkownika
KraWik
Forumowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 2010-10-21, 22:55
Lokalizacja: Łódź
Samochód: ed9 ee4

przez KraWik » 2014-03-30, 21:25

ok, sprawdzę jutro za dnia, dzięki wrobellos, :)

pozatym, silnik odstał swoje pozbawiony płynów, tzn u mnie w komórce ok 4 miesięcy i pewnie przed wysyłkę tez kilka - kilkanaście tygodni.

kolega po odpalaniu z6 po roku nie jeżdżenia musiał odpalić na pych - tylko ta metoda zaskutkowała i potem wszystko śmigało bezawaryjnie az po dzis dzien.

metoda wydaje się byc niedorzeczna jak na honde... ale moze jest po prostu trochę zastany? sam juz nie wiem. moze warto sprobowac?

Avatar użytkownika
DeX
Forumowicz
 
Posty: 513
Dołączył(a): 2013-12-28, 09:10
Lokalizacja: Wrocław

przez DeX » 2014-03-30, 21:33

Na pych szkoda rozrządu, można spróbować ze starterami podawanymi do kolektora ssącego. Lub czym innym łatwopalnym. Ale to w ostateczności

Avatar użytkownika
Dymek
Forumowicz
 
Posty: 1333
Dołączył(a): 2009-06-16, 20:58
Lokalizacja: Wrocław/Ostrowiec Św

przez Dymek » 2014-03-31, 10:48

Moje padło stało ze zdjętą głowicą 6 miesięcy, po poskładaniu odpalił od strzała więc raczej nie ma to wpływu :)
Obrazek

glibo
Forumowicz
 
Posty: 273
Dołączył(a): 2009-01-11, 16:12
Lokalizacja: kielce

przez glibo » 2014-03-31, 22:47

krawik a masa silnika/auta?

  Następna strona
Posty: 17   •   Strona 1 z 2   •   1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Teraz jest 2024-04-27, 23:12