Witam.Pytanie odnosnie czy beda konieczne jakies przerobki odnosnie wlozenia i usadowienia silnika B16 w miejsce D16?I co z wiazka elektryczno moze zostac z D16 czy lepiej przezucic odrazu z B16?
No wypadałoby napisać, że trzeba mieć wszystko od b16, skrzynię, półośki, kolektory, komputer itp Oczywiście inne będą łapy silnika, trzeba będzie trochę podklepać budę. Dla Wróbli to są sprawy oczywiste, ale warto o tym wspomnieć, aby ktoś samego słupka nie kupił...
No zdaje sobie z tego sprawe ze bez tej reszty sie nie obedzie.Pytanie czy jest to jakis problem bo przy tym silniku ktory zamierzam wlozyc/kupic jest skrzynia J1 na linke FD 4.4 ktore niby seryjnoe byla montowana w ef8?
Co do wiazki to powiem tak na chwile obecna mam "gołą" bude takze nowa wiazka z ee to nie problem...co do łap to to sa z b16 czy specjalne zeby b16 dalo sie wlozyc do budy po d16?...i czy oprócz tego konieczne sa jeszcze jakies przeróbki konstrukcyjne?a co do "L'ka" to chodzi o wiazke z ee czy o cos innego?bo tych skrutów nie czaje
Ok teraz rozumiem...patyki tez maja byc razem z sinikiem zakupione...czyli w tej sytuacji potrzebuje tylko tych lap i bez problemu je u Ciebie nabede w kwocie 850pln tak?Bo jesli ta L bedzie z b16 to mi podejdzie i wystarcza tylko te lapy od Ciebie...?
A jeszcze jedno pytanie odnosnie wiazki czy bedzie konieczna jakas modyfikacja odnosnie podpiecia podzespolow z ed9 pod wiazke z ee8...wiadomo ecu ale czy jakas jest roznica w kostkach np pod zegary ze ed9?
pasi wszystko, w ee jest wiecej kabli od vtec i drugiej sondy, same kostki pod maska tez sa inne (wieksze) ale po kolorach sobie poradzisz, w kabinie wydaje mi sie ze wsyzstko jest takie same, no moze nie byc wiazki do szyb i lusterek