Witam Wszystkich.
Po 10-ciu latach postanowiłem powrócić do CRX-a. Kupiłem auto z obróconą panewką.
Złożyłem silnik z dołu od D16A9 i góry Z5. Z informacji znalezionych na forum wynikało, że wszystko powinno pasować.
Niestety pojawił się jeden problem- obroty. Po odpaleniu zimnego silnika wskakują na 2500 obr/min. Po nagrzaniu zaczynają falować 900-1500.
Lewego powietrza raczej nie ma (wszystkie uszczelki nowe), założony drugi silniczek krokowy, rozrząd sprawdzony 5 razy.
Pytanie moje jest następujące- co jeszcze oprócz krokowego może mieć wpływ na takie zachowanie silnika?
Po odłączeniu silniczka trzyma równo 1100 ale wtedy już nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu.
Na obu silniczkach krokowych sytuacja jest identyczna. Załączam link do filmu z pracy rozgrzanego silnika:
https://www.youtube.com/watch?v=J4tJwL_ ... =borek2511